نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: حضور مراجع تقليد در بين مردم ابتكاري قابل تقدير و باعث افزايش تعامل مردم با علما مي شود.

حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي نكونام، در آيين بدرقه آيت الله نوري همداني از مراجع تقليد شيعيان افزود: آيت الله نوري همداني با ۹۰ سال سن رنج سفر را بر خود هموار و با اقشار مختلف مردم و مسوولان استان چهارمحال و بختیاری ديدار كرد كه اين اقدام شايسته قدرداني است .
وي اظهار داشت: ديدار نزديك مراجع با مردم و آگاهي آنان از مشكلات، ابتكاري است كه در گره گشايي از معضلات اثر دارد.
حجت السلام و المسلمین نکونام گفت: آيت الله نوري همداني دردهه كرامت چهار روز در استان چهارمحال و بختياري حضور داشت و مردم این استان از بركات سفر ايشان بهره مند شده و از رهنمودهاي حكيمانه و راه گشاي اين مرجع عالي قدر استفاده كردند.
حجت الاسلام محمدعلی نكونام اظهار داشت: اعتقاد مردم استان چهارمحال و بختیاری به جايگاه مرجعيت بسيار بالاست و مردم به ولايت فقيه عشق مي ورزند و شيفتگي خود را به ولايت فقيه در عرصه هاي مختلف به نمايش گذاشته اند.
استاندار چهارمحال و بختياري نيز حضور مرجع تقليد شيعيان در استان را عامل مهمي در ايجاد نشاط و تحول معنوي براي مردم این استان دانست.
علي اصغر عنابستاني گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری استقبال مطلوبي از آيت الله نوري همداني كردند كه بيانگر عشق و علاقه آنان به جايگاه مراجع و علماي اسلام است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.