کریمی: هنوز نمی دانم سرمربی تیم ملی در بازی های آسیایی هستم یا نه!/ کرمی باز هم شانس دارد

سرمربی تیم ملی تکواندو هنوز از سرمربیگری اش در بازی های آسیایی اینچئون کره مطمئن نیست.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه هنوز نمی داند سرمربی تیم ملی برای بازی های آسیایی کره باقی می ماند یا نه، عنوان کرد: قرارداد من برای ادامه فعالیتم در تیم ملی به مدت 2 ماه تا مسابقات "کامبت گیمز" تنظیم شده که یک ماه آن گذشته است و هنوز مشخص نیست سرمربی تیم ملی می مانم یا نه!
وی افزود: برای ادامه فعالیتم در تیم ملی باز هم باید با فدراسیون تکواندو در این مورد مذاکره کنیم و هنوز معلوم نیست برای مسابقات انتخابی المپیک و بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی با تیم ملی تکواندو همکاری میکنم.

من و یوسف اختلافی نداریم!

کریمی در خصوص اختلافات مطرح شده بین وی و یوسف کرمی تصریح کرد: یوسف با ما اختلافی ندارد و ما هم او را دوست داریم و برایش ارزش و احترام خاصی قائل هستیم. به نظر من پیش کشیدن این مباحث از سوی رسانه هاست و کادر فنی تیم ملی هیچ نقشی در آن نداد.
وی  در پاسخ به این سوال که این اختلافات به نوعی از سوی خود یوسف کرمی عنوان شده، گفت: به نظر من این موضوع توقع و توهم است. هم اکنون میثم باقری، علیرضا نصر آزادانی و کورش رجلی که قبلا از مربیان تیم ملی ناراحت بودند در اردوهای تیم ملی حضور دارند و در کنار هم دوستانه همکاری داریم.
وی ادامه داد: این که گفته می شود بخاطر احترام نگذاشتن به کرمی و اختلافات مجدد با وی در تمرینات او نخواسته دوباره به اردوی تیم ملی تکواندو بازگردد، بحثی بچگانه بوده که مطرح شده است.

کرمی برای لندن فیکس شده بود

سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه قرار بود کرمی را راهی مسابقات انتخابی المپیک کنیم، عنوان کرد: بخاطر احترام به یوسف کرمی با صحبتی که با پولادگر داشتم قرار بود یوسف کرمی گزینه اول ما برای اعزام به مسابقات "گرند پریکس" لندن بود و می خواستیم بین دو تکواندوکار دیگر انتخابی را در وزن جهارم المپیکی برگزار کنیم.
وی افزود: چنین موردی در کار نبوده که نمی خواستیم کرمی را به لندن اعزام کنیم ضمن آنکه غیبت وی به تیم ملی هم ضرر نخواهد زد.

یوسف هم مثل همه باید انتخابی بزند

وی در مورد اینکه کرمی اعلام کرده که برای بازی های آسیایی کره به اردوی تیم ملی باز گردد، گفت: اگر من سرمربی تیم ملی برای آن مسابقات باشم حتما یک دوره مسابقات آزاد کشوری خواهیم داشت تا هم شانس خود را برای حضور در تیم ملی امتحان کنند و یوسف کرمی هم باید در انتخابی های تیم ملی شرکت کند.
کریمی تصریح کرد: من با کسی مشکل ندارم و آنهایی که در این مدت پشت من حرف زدند را فقط راهنمایی کرده ام!/آق


 

برچسب ها: تکواندو ، کرمی ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار