مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: انتقاد صرف چاره ساز نیست و باید برای دربی پایتخت آسیب شناسی کرده و راه کارهایی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمد رویانیان که به ارومیه سفر کرده در این خصوص گفت: با خانواده به مسافرت آمده بودیم اما با دعوت چند تن از دوستان‌مان در خامنه ، ارومیه و مهاباد با مسئولین شهری و فوتبالی دیدار کرده و بازدیدهایی نیز از آکادمی پرسپولیس در ارومیه داشته و ضمن اعلام حمایت از تیم فوتبال پرسپولیس خامنه توافقاتی نیز با مسئولان فوتبال شهرستان مهاباد داشتیم. هر چند بنده به اتفاق خانواده به مسافرت آمده بودم اما بازدید از آکادمی پرسپولیس وظیفه ام بود و خوشحالم که با مسئولان شهری و هواداران پرسپولیس در این شهرها دیدار و گفتگو داشتم.

رویانیان تصریح کرد: یک روز هدف من این بود که هزار آکادمی فوتبال پرسپولیس را در سراسر کشور راه‌اندازی کنم حالا خوشبختانه در اکثر استان‌ها مدارس فوتبال پرسپولیس دایر شده و حتی در برخی از استان‌ها چندین مدرسه افتتاح شده است. در کنار این موضوع فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های پرسپولیس هم در اکثر نقاط کشور فعال است که اتفاق بسیار مهمی است اما دیده نمی‌شود. اگر از دل این مدارس فوتبال چند بازیکن بزرگ هم بیرون بیایند کار مثبتی انجام شده است. اکنون در آکادمی فوتبال پرسپولیس در ارومیه بیش از هزار کودک و نوجوان فعال هستند و حتی این آکادمی در مسابقات پایه استان هم موفقیت‌هایی را کسب کرده است. قرار شد اگر فدراسیون فوتبال موافقت کند آکادمی فوتبال پرسپولیس در شهر ارومیه با نام آذربایجان غربی در لیگ کشوری شرکت کند.  پرسپولیس در اصفهان ، قزوین و بسیاری از شهرهای دیگر آکادمی های مجهزی دارد و بسیار خرسندم که توانسته ایم جوانان و نونهالان را به این فضاهای ورزشی کشانده ، برای رشد و پرورش استعدادها گام مهمی برداریم و پرسپولیس را به تمام شهرهای ایران ببریم. پرسپولیس فقط متعلق به تهران نیست و همه هواداران با این اقدام ما به راحتی می توانند از امکانات نمایندگی ها فروشاگاه ها مدارس فوتبال و آکادمی های پرسپولیس بهره مند شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقادهایی که از دربی هفتاد و هفت مطرح می شود گفت: قبلا گفتم و باز هم می‌گویم که بازی متوسطی بود اما فقط این مسابقه صفر - صفر نشده، دو دیدار فصل گذشته هم با همین نتیجه به پایان رسید. اصلا ببیند چند درصد از کل دربی‌ها با نتیجه مساوی به پایان رسیدند و یا چند دربی از 20 مسابقه اخیر مساوی شده‌اند. در این خصوص فقط انتقاد کردن چاره کار نیست و باید راهکار هم ارائه شود قرار شده با فتح‌الله‌زاده، جمعی از پیشکسوتان، نمایندگان اصحاب رسانه و حتی نمایندگان  هواداران جلسه هم اندیشی را برگزار کنیم تا در خصوص آسیب‌شناسی این مسابقه کارشناسی شود و باید فشار و نگرانی از این دیدار سنتی کاهش یابد.

رویانیان در پایان گفت: امیدواریم پرسپولیس امسال نتایج مطلوبی بگیرد در این سفر با هواداران صحبت کردم و آنها انتظار کسب نتایج مطلوب از تیم دارند و این انتظار بیجا نیست . هواداران به این کادر فنی و بازیکنان ایمان دارند و امیدوارم با تلاش مضاعف اعضای تیم و حمایت همه جانبه هواداران شاهد کسب نتایج مطلوب و برآورده شدن انتظار به حق هواداران باشیم ./آق
برچسب ها: رویانیان ، پرسپولیس ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار