نصیرزاده:

داور در دو صحنه پنالتی استقلال را نگرفت

کارشناس داوری کشورمان گفت: در بازی استقلال ذوب آهن ، جهانبازی، سرداور مسابقه دو خطای پنالتی ذوب آهنی ها را نگرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هوشنگ نصیرزاده قضاوت یداله جهانبازی را دو صحنه از مسابقه استقلال ذوب آهن ناصحیح اعلام کرد و به تعبیر وی دو پنالتی برای استقلالیها گرفته نشد.

وی اظهار داشت: در صحنه ای که بین مدافع ذوب آهن و نظری برخورد ایجاد شد ، داور خطا را پشت محوطه جریمه تشخیص داد اما تصمیم داور اشتباه بود و این خطا کاملا در داخل محوطه جریمه و پنالتی بود، جالب است که نیمکت نشینان استقلال با وجود فاصله بیشتری که نسبت به این صحنه داشتند، مکان خطا را از داور مسابقه بهتر دیدند.

نصیرزاده ادامه داد: در صحنه دیگری از بازی، دروازه بان از توپ جا ماند و بازیکن ذوب آهن توپ را روی خط دروازه جمع کرد بازیکنان استقلال روی این صحنه بسیار معترض بودند اما اعتراض آنها به توپ یا اینکه بیرون یا داخل خط دروازه است نبود بلکه بازیکن ذوب آهن بعد از اینکه مانع رفتن توپ داخل دروازه می شود آن را سمت دروازه بان می فرستد و دروازه بان هم با دست می گیرد از آنجا که نوعی پاس به عقب محسوب می شود گرفتن دروازه بان با دست خطاست و داور باید پنالتی اعلام می کرد اما دستور به ادامه بازی داد./آق.

 

برچسب ها: فوتبال ، داوری ، نصیرزاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
عملکرد داور در مدیریت بازی قابل تحسین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
هرچقدر طول تفسیر کنید استقلال باخته این نشان میده بازیکنانش پیر شدندانصافا بازی ذوب اهن ستودنی بود از شروع لیگ این بهترین بازی بود که ذوب اهن به نمایش گذاشت بازیکنان میلیاردی حرفی برای گفتن ندارند حیف که این پولها به پای اینا ریخته میشه(استقلال-پرسپولیس)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
شما واقعا داور هستید؟؟؟؟؟ نکته ی اول اینکه اون حرکت پاس به عقب نبود و دفع توپ بود اما نکته ی مهم تر جریمه ی پاس به عقب هم خطای دو ضربه نه پنالتی!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
یه آدم کور هم می تونه تشخیص بده که فقط یکی از اونا پنالتی بود. در ضمن داور منصف شما که اون دو تا رو دیدی خطای تیموریان رو ندیدی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۱۱:۳۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
ایشون انگار بازی را ندیدند داور دو پنالتی برا دو تیم نگرفت نظری هم رو صحنه دوم اعتراض داشت که اصلا پاس نبود فقط دف توپ بود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
متاسفانه در سه بازی مخصوصا بازی با دو تیم اصفهانی داوری اشتباهات فاحشی داشته امیدوارم این برنامه ریزی و کسر امتیاز و این داوری ها از عمد نباشه و در جهت تضعیف استقلال نباشه هر چند به نظر میرسه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
داوری ایران خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
با سلام
ضمن احترام به نظر آقای نصیر زاده ، متذکر می شوم پاس به عقب مورد اشاره در هر شرایطی خطای غیر مستقیم محسوب می شود و پنالتی نیست.
فقط خطای دو ضرب
آخرین اخبار