قم/

اتحاد قم از جام حذفی کنار رفت / صبا امید قمی‌ها برای فتح جام بیست و هفتم

تیم فوتبال اتحاد قم از گردونه رقابت‌‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌‌های کشور کنار رفت تا تمام امید فوتبال دوستان قمی برای فتح جام بیست و هفتم به تیم صبا باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که تیم ملی فوتبال کشورمان در سال آینده میلادی بزرگترین جشنواره فوتبال دنیا یعنی جام جهانی 2014 برزیل را پیش رو دارد، فدراسیون فوتبال به شکلی برنامه ریزی کرده است که بازی‌‌های داخلی در موعد مقرر یعنی اردیبهشت ماه سال آینده به پایان برسد و تیم ملی فوتبال با آسودگی خاطر آماده حضور در جام جهانی شود.

به همین خاطر در حالی که هشت هفته از بازی‌‌های نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور سپری شده است، دوره جدید رقابت‌‌های حذفی فوتبال باشگاه‌‌های کشور نیز آغاز شد و مدعیان تلاش خود برای فتح این جام را آغاز کردند.

این بیست و هفتمین دوره مسابقات حذفی فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام آزادسازی خرمشهر است که با شرکت 102 تیم برگزار می‌شود و در نهایت یک تیم از بین این تعداد مدعی حاضر در جام بیست و هفتم به رقابت‌‌های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌‌های آُسیا راه می‌یابد.

برگزاری رقابت‌‌های این دوره جام حذفی فوتبال کشور به شکلی برنامه‌ریزی شده است که ابتدا تیم‌‌های قهرمان جام حذفی استان‌‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند و از مراحل بعدی تیم‌‌های قوی‌تر وارد گردونه بازی‌‌های جام حذفی بیست و هفتم می‌شوند.

اتحاد قم در مرحله اول جام حذفی مقابل تیم فوتبال اتحاد نوین توابع تهران به میدان رفت و در خارج از خانه با حساب سه بر یک به پیروزی رسید تا حریف تیم پیروزی گرمسار در مرحله دوم شود، دیداری که در ورزشگاه تختی قم به انجام رسید و در نهایت میهمان در پایان 120 دقیقه رقابت به برتری سه بر دو رسید و تیم اتحاد قم را از بازی‌‌های جام حذفی کنار زد تا از این به بعد تمام امید قمی‌‌ها برای موفقیت در جام حذفی فوتبال کشور به تیم فوتبال صبای قم باشد./س

برچسب ها: قم ، حذف ، اتحاد ، صبا ، امید ، فتح ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.