نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) حرکت خوبی در جهت توانمندسازی خانواده‌ها انجام داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، غلامرضا اسدالهی در حاشیه همایش «اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی» با بیان مطلب فوق اظهار داشت: آموزه‌های ائمه اطهار در مسائل اقتصادی خانواده‌ها کاملا کاربردی و مهم است و بهترین راه حل و نقشه راه برای زندگی امروز ما محسوب می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش حرکت‌های خوبی را در دستور کار قرار داده که تاکنون تمامی آن‌ها موفق بوده است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس ادامه داد: نقش هدایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در پوشش مددجویان بسیار خوب به مرحله ظهور رسیده و خوشبختانه در این میان حفظ عزت نفس خانواده‌ها به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

اسدالهی افزود: بر این اساس و با توجه به تمامی شرایط، کمیته امداد امام خمینی (ره) بهترین نماد فرهنگ رضوی در کشور است.

وی در پایان با اشاره به مسائل مطرح شده در همایش «اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی» گفت: مقالات و سخنرانی‌های بسیار خوبی در این همایش ارائه شد که قطعا با کاربردی شدن آن‌ها عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) بهبود زیادی پیدا خواهد کرد.


برچسب ها: نماینده ، مردم ، تربت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.