اکثر افراد علاقه مند هستند که در محیط اطراف و بین آشنایان فرد دوست داشتنی باشند بهتر است به چند تکنیک برای رسیدن به این امر توجه کنید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛ اکثر افراد علاقه مند هستند که شخص دوست داشتنی برای خانواده، بستگان، دوستان، آشنایان و همکاران و محیط اطراف خود باشند.

 بهتر است با تکنیک هایی که بتوان فرد  دوست داشتنی شویم آشنا شوید.

 مریم  ملک صالحی روانشناس و کارشناس ارشد مشاوره در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:برای دوست داشتنی تر شدن از انتقاد بی جا و سرزنش مداوم و نیز گله و شکایت بپرهیزیم و در ارزیابی های خود صادق و بی ریا باشیم در جهت علایق دیگران  سخن گفته، در جهت جدل با آنها نباشیم و خواسته های دیگران را درک کنیم.

وی متذکر شد: دیگران را دوست داشته و به آنها علاقه مند شویم و به خاطر داشته باشیم که نام هر شخص زیباترین نت موسیقی او است و برای آنکه احساس نزدیکی با دیگران داشته باشیم با نام آنها را صدا کنیم.

ملک صالحی خاطر نشان کرد: از راه مناسب برای کسب آرامش استفاده کنیم تا ديگران برای شریک شدن در آرامش ما به سمتمان بیایند و در همه حال شنوه های خوبی برای اطرافیان باشیم و اجازه دهیم بیشتر دیگران با ما سخن بگویند.

وی همچنین به افراد توصیه کرد: همواره  به سوی انگیزه های مهمتر و قوی  قدم برداریم تا بهترین باشیم و با این روش افراد به سوی ما جذب خواهند شد باورها و علایق هر کس را  همانگونه هستند بپذیریم و بدانیم که عقاید هر کس از دید خود بهترین است و در ضمن یادمان باشد که اگر خطایی از ما سر زد با قاطعیت به آن اعتراف کرده و اعتماد به نفس داشته باشیم و بدانیم که انسان جایز الخطا است./ل

برچسب ها: دوستی ، روانشناسی ، آرامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
نظرم راجع به این حرفا مثبته چون خیلی مفهومیه خوبه ممنون از زحماتتون عاااااااااالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
ممنون