شهرداري منطقه 5؛

توسعه امكانات تفرجگاهي بوستان جنگلي كوهسار

شهردار منطقه 5 از توسعه امكانات تفرجگاهي بوستان جنگلي كوهسار در غرب تهران خبر داد.

سعيد طلوعي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر گفت: جنگل كوهسار از بزرگترين فضاهاي گردشگري، غرب تهران است و همواره به عنوان يكي از مراكز جذاب مورد توجه شهروندان قرار دارد و در راستاي سياست‌هاي مديريت شهري در احياي منابع طبيعي و حفظ محيط زيست طرح جامع توسعه و احياي پارك جنگلي كوهسار در دستور كار قرار دارد.

وي با اشاره به اين كه طرح توسعه كوهسار در چند فاز اجرا مي‌شود، افزود: در طرح توسعه كوهسار كاربري‌هاي تفريحي، گردشي و زيست محيطي ايجاد مي‌شود.

وي اظهار داشت: در فاز نخست مجموعه كوهسار طرح‌هاي احداث زمين بازي كودكان، تأمين روشنايي، احداث فضاهاي ورزشي، نمازخانه، سرويس بهداشتي و همچنين شبكه عبوري و دسترسي به مجموعه اجرا شده است.

وي تصريح كرد: احداث خط تله كابين، باشگاه سواركاري رستوران، هتل، شهربازي، باشگاه سواركاري، مجتمع خدمات اطلاع‌رساني به توريست بخشي از طرح‌هاي پيش‌بيني شده در اين مجموعه است كه با مشاركت سرمايه‌گذار خصوصي اجرا مي‌شود.

وي افزود: با توجه به نقش آبنما در زيبايي و تلطيف فضاي شهري و ايجاد چشم‌انداز مناسب و زيبا براي گردشگران آنجا در ورودي مجموعه تفريحي كوهسار احداث شد.

وي خاطر نشان كرد: اين آبنما با بهره‌گيري از طرح طبيعت به صورت صخره‌اي احداث مي‌شود و به منظور كاهش هزينه و صرفه‌جويي در مصرف انرژي در آبشار و نورپردازي استفاده از سيستم هوشمند اتوماتيك در دستور كار قرار دارد./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار