مغایرت آثار دریافتی با موضوع جشنواره عکس زنان و زندگی شهری

حسن غفاری گفت: عکس های ثبت شده از زنان در محیط های روستایی و مناسبت های مذهبی با موضوع جشنواره عکس زنان و زندگی شهری داشت.

حسن غفاری داور پنجمین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری در گفتگو با خبرنگار حوزه تسجمي باشگاه خبرنگاران در خصوص نحوه داروی این جشنواره توسط هیئت داوران گفت: داوران ابتدا به صورت انفرادی به انتخاب آثار پرداختند و عکسهایی که متناسب با موضوع دبیرخانه نبود را از جریان داوری حذف کردند.

وی افزود: در مرحله دوم آثار برگزیده توسط هیئت داوران متشکل از پوران درخشنده، غوغا بیات، مجتبی دوخته چی زاده و ساغر نیکزاد به انتخاب نهایی رسید.

غفاري عنوان کرد: جشنواره با گرایش هستند و به صورت تک عکس برگزار شد حضور زنان را در بستر اجتماعی هدف قرار داد برد.

وی با اشاره به مغایرت آثار رسیده با موضوع جشنواره اظهار داشت: عکسهای رسیده از هنرمندان بیشتر زنان را در محیط های روستایی و مناسبت های مذهبی به تصویر کشیده بود که این آثار با سیاست گذاری ها جشنواره تناسب نداشت.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره در مراسم پایانی که روز یکشنبه 24 شهریور در باغ موزه قصر برگزار می شود از 3 هنرمند برتر و 7 نفر به صورت یکسان تقدیر می کند.

 لازم به ذکر است، نمایشگاه پایانی جشنواره  از19 تا 29 شهریور به همت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در باغ موزه قصر برپا است./ي2
برچسب ها: نمایشگاه ، عکس ، زنان شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار