مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان

اولین برد اندونزی در روز آخر

تیم ملی والیبال اندونزی موفق شد تا در آخرین بازی مسابقات انتخابی قهرمانی جهان اولین برد خود مقابل پاکستان را به دست بیاورد تا دست خالی تهران را ترک نکند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در آخرین روز مسابقات قهرمانی جهان اندونزی با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 – 15 ، 25 – 23 و 25- 19  دیدار تیم های بازنده را برد تا با یک برد به کشورشان بازگردند اما پاکستان با 3 شکست ضعیف ترین تیم مسابقات نام گرفت . اندونزی بعد از بازی با ایران شرایط جدیدی را تجربه می کرد و همانطور که بازیکنان و سرمربی این تیم پیش بینی می کردند از بازی آنها مقابل ایران به بعد ، اندونزی با اعتماد به نفس بهتری در مسابقات حاضر می شود اما این تلاش فقط یک برد را به همراه داشت.

بازی در میان تور و حملات ترکیبی در دستور کار اندونزیایی ها قرار داشت و معمولا این تاکتیک مقابل تیم هایی که دفاع سیستماتیک ندارند جواب می دهد . آنها این نوع حملات را مقابل ایران هم امتحان کردند اما در مجموع 3 ست شمارش امتیاز آنها به 35 هم نرسید اما با استفاده از همین شیوه بازی مقابل پاکستان اولین بردشان را دشت کردند.

پاکستانی ها هم همانطور که از ابتدا گفته شده بود با تیمی ناقص و کم مهره پا به تهران گذاشتند و چند چهره آشنا هم در بین بازیکنان این تیم دیده می شد . کاشف منصور و نصیر احمد 2 بازیکن پاکستانی بودند که سابقه بازی در لیگ ایران را داشتند اما هر دو آنها به دلیل نبود بازیکن در پست های غیر تخصصی خودشان بازی می کردند تا جایی که خودشان هم با باخت در این مسابقات دیگر مشکلی نداشتند و از نبردن شان ناراحت نمی شدند.
اندونزی با این برد در مکان سوم گروه بی قرار گرفت اما از راهیابی به مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار