شهردار منطقه 6 خبر داد:

برپایی جشنواره بزرگ ورزشی به مدت 10 روز در پارک لاله

شهردار منطقه 6 از برپایی جشنواره بزرگ حماسی، ورزشی با عنوان خرم شهر به مدت 10 روز و همزمان با میلاد امام رضا (ع) در پارک لاله خبر داد.


فخرالدین سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به منظور ایجاد فضای شاد و مفرح و همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) جشنواره بزرگ حماسی- ورزشی با بیش از 90 عنوان تفریحات ورزشی در پارک لاله برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به بخش های مختلف این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در بخش های مختلف ورزشی، سرگرمی، تفریحی و فرهنگی ویژه کودکان، نوجوانان و خانواده برگزار می شود که شامل ایستگاه های ماهیگیری، تردمیل، دوچرخه سواری، هوافضا، دیواره صخره نوردی، شطرنج ، صندلی ماساژ، ترامپولین کودکان، مینی گلف، اسکواش، جشنواره بادبادک ها، پیست ماشین های کنترلی و دهها برنامه متنوع دیگر برپا می شود.

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: همچنین برگزاری بازی های کامپیوتری ، تیراندازی با تیر و کمان، سلاح های بادی، پخش فیلم، دیوار نقاشی، گریم، عکاسی، قایقرانی، ساحل شنی، رادیو کودک، شهربازی و سرزمین بازی، شعبده بازی، تئاتر و پانتومیم و نیز برگزاری ورزشی زورخانه ای و مراسم های محلی و سنتی از دیگر برنامه های این جشنواره خواهد بود.

شهردار منطقه 6 خاطر نشان کرد: در راستای حفظ آثار و ارزش های جنگ هشت ساله ایران، در این جشنواره ادوات نظامی سبک و سنگین و نیز غرفه نمایش فیلم دفاع مقدس در کنار سالن تیراندازی و بازسازی نمادین مناطق جنگی به نمایش گذاشته می شود و از 26 شهریور تا 5 مهر ماه میزبان شهروندان خواهد بود./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.