ذاكري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بايد به راستگو مدال افتخار داد

عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: راستگو برمبناي سوگندي كه ياد كرده بود، منافع مردم را بر منافع حزبي و جناحي ترجيح داد و لذا بايد به ايشان مدال افتخار تعلق گيرد.

حجت الاسلام محمد حسن ذاكري عضو حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام پسنديده عضو اصلاح‌طلب شوراي شهر چهارم در جلسه انتخاب شهردار تهران گفت: راستگو بر مبناي سوگندي كه ياد كرده بود، منافع مردم را بر منافع حزبي و جناحي ترجيح داد و لذا بايد به ويمدال افتخار تعلق بگيرد.  
 
حجت‌الاسلام ذاكري با انتقاد از برخي احزاب اصلاح طلب در نحوه مواجهه با راي راستگو اظهار داشت: در بدنه اصلاحات برخي از افراد و احزاب به دنبال تسلط ديكتاتورمابانه و فرصت‌طلبانه هستند، تا بتوانند با قلع و قمع مخالفين به سلطه در نهادهاي قدرت دست يابند، و اين فرآيند به وضوح در دوم خرداد 76 قابل رويت بود.  
 
وي ادامه داد: اينجاست که تفاوت احزاب اسلامي و احزاب غير اسلامي مقلد الگوي غربي مشخص مي‌شود.  
 
عضو حزب موتلفه اسلامي در پايان خاطر نشان كرد: خوي سلطه‌جويي و خودمحوري برخي اصلاح طلبان كار را به جايي كشاند كه در فتنه 88، اين عناصر وابسته با دشمنان قسم خورده ملت ايران بر سر يك ميز نشستند و اجراي نسخه‌هاي آنان را در دستور كار قرار دارند.  
 
لازم به ذكر است الهه راستگو عضو اصلاح طلب دوره چهارم شوراي اسلامي شهر تهران در جلسه انتخاب شهردار تهران كه محسن هاشمي رفسنجاني و محمدباقر قاليباف كانديدا بودند، با راي خود موجب شد تا نامزد مورد حمايت اصولگرايان يعني قاليباف براي سومين بار متوالي راهي ساختمان بهشت شود.  
 
گفتني است اين راي  باعث شد تا اين عضو اصلاح طلب شوراي شهر چهارم مورد غضب هم‌طيفان خود قرار گيرد و حتي از حزب اسلامي كار و مجمع زنان اصلاح طلب نيز اخراج شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ذاکری ، راستگو ، مدال ، افتخار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار