ضرغامي در سي و سومين نشست افق رسانه:

اصل اميد بايد بر همه برنامه هاي رسانه ملي حاكم باشد

سي و سومين نشست افق رسانه با موضوع "اميد" و با حضور برنامه سازان، مديران و هنرمندان رسانه ملي در مرکز همايش هاي سازمان و صدا و سيما برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در اين نشست رييس رسانه ملي، اميدواري را لازمه حيات انساني دانست و گفت: از ديدگاه مقام معظم رهبري مسلمان سرشار از اميد است و رسانه ها بايد دائماً در کوره اميد بدمند چرا که واقعيات کشور و عزم و اراده ملت، هر انسان منصفي را به آينده اميدوار مي کند. 

آقاي ضرغامي نقش رسانه ملي در ايجاد اميد و انگيزه و اشتياق عمومي به پيشرفت و مبارزه با مشکلات را بي بديل دانست و گفت: اصل "اميد" بايد بر تمام برنامه ها و ساختارهاي توليدي حاکم باشد و به بهانه برخي ملاحظات رسانه اي نبايد نتيجه هيچ برنامه اي ايجاد يأس و نااميد در جامعه باشد. 

رييس رسانه ملي گفت: در حالي که آتش جنگ و فتنه در بسياري از مناطق دنيا شعله ور است و کشورهاي غربي در بدترين شرايط اقتصادي و اجتماعي و نارضايتي عمومي قرار دارند؛ رسانه هاي آنان تلاش مي کنند تا با بزرگ نمايي مشکلات مردم ايران؛‌ آنان را از ادامه راه افتخار آفرين خود مأيوس و نااميد سازند. 

آقاي ضرغامي موضوعاتي از قبيل؛ آگاهي و دانش، کار و اشتغال رفاه اقتصادي و اجتماعي، خانواده، شاد و نشاط، سلامت، قناعت، کارآمدي، معنويت و مهدويت و سرمايه اجتماعي را از جمله عوامل مهم و اميدآفرين در جامعه دانست و بر رعايت دقيق و راهکارهاي اجرايي و سياست هاي اجرايي مصوب در اين خصوص تأکيد کرد. 

رييس رسانه ملي با تأکيد ضرورت بر حمايت همه جانبه از برنامه ها و اقدامات سازنده قواي سه گانه گفت: رهنمودهاي مقام معظم رهبري در ديدار با رييس جمهور و اعضاي محترم دولت، اصول حاکم بر سياست هاي رسانه ملي در تعامل با قوه مجريه خواهد بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار