پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس از ابتدای لیگ نوسان زیادی داشته است اما امیدواریم سیر صعودی خود را حفظ کند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس از ابتدای لیگ با نوسانات بسیاری رو به رو بوده است اما امیدواریم بتواند تا پایان در بالای جدول باقی بماند.

این تیم در بازی حساس خود مقابل تیم سپاهان خواهان کسب 3 امتیاز بازی است اما سپاهان هم می خواهد از بحران های گذشته خارج شود پس طبیعی است که یک بازی جذاب را شاهد باشيم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تیم سپاهان هم با این بازی می خواهد به روزهای خوشش باز گردد پس باید بازی سختی پیش روی سرخ پوشان باشد.

درخشان تصریح کرد: ما در بازی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد شاهد بازی خوبی از هر 2 تیم بودیم. تیم فولاد هم با انگیزه بازی کردند و می خواستند شگفتی ساز شوند اما به دلیل کم تجربگی، در نهایت پرسپولیسی ها توانستند 3 امتیاز را به دست آورند.

وی در خصوص عملکرد داوران از ابتدای لیگ تاکنون افزود: اشکالات زیادی در داوری ها وجود دارد اما امیدواریم درصد این اشتباهات کمتر شود تا مشکلی پیش نیاید.

درخشان در خصوص حقیقی خاطرنشان کرد: حقیقی یک بازیکن درگیر شونده است اما باید بداند شایسته وی نیست که چند بازی را انجام دهد و در بازی های مهمی مثل بازی با سپاهان نتواند حاضر شود. فکر می کنم وی باید یک تجدیدنظر در کارش انجام دهد، اما امیدواریم کسی که جایگزین حقیقی می شود بتواند نبود وی را جبران کند چرا که وی به پرسپولیس لطمه وارد می کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار