رحیمی:

میدان جهانی بهترین فرصت برای جبران ناکامی در المپیک است /خیلی آماده ام

ملی پوش وزن 55 کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان گفت: در بازی های المپیک 2012 لندن به اشتباه خودم باختم که فکر می کنم بهترین فرصت برای جبران ناکامی ام همین مسابقات جهانی پیش روست.

حسن رحیمی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی 2013 بوداپست در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:از زمانی که اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی آغاز شد به صورت مستمر در تمرینات حاضر بودم و همواره با تمام وجود تلاش کردم تا به وضعیت مطلوب نزدیک شوم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی سال 2011 با بیان این که خیلی آماده است گفت:برای حضور در رقابتهای جهانی در این مدت زیر نظر کادر فنی طوری تمرین کرده ام که هم اکنون خیلی آماده هستم و به امید خدا اگر تا شروع مسابقات  اتفاق خاصی از لحاظ آسیب دیدگی رخ ندهد سعی می کنم بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل اضافه وزن ندارد اظهار داشت:به هرحال کشتی گیران در سبک وزن همیشه چند کیلویی بالای وزن هستند من نیز همین شرایط را دارم اما با توجه به برنامه غذایی که تنظیم شده هیچ مشکلی در زمان وزن کشی نخواهم داشت.

دارنده چندین مدال رنگارنگ در آسیا  تصریح کرد: در المپیک لندن هر چند فکر می کردم صاحب مدال می شوم اما از آنجا که در کشتی و در سبک وزن نفرات شاخص زیادی حضور دارند کار به مراتب خیلی سخت تر است به همین دلیل سعی می کنم در رقابتهای جهانی با تمرکز و دقت بیشتری روی تشک حاضر شوم.

وی افزود: قوانین جدید در موفقیت من تأثیر مثبتی خواهد داشت چرا که سبک گشتی گرفتنم هجومی و  رو به جلو است در نتیجه  نفراتی که به دنبال شانس هستند برای رسیدن به مدالهیچ شانسی نخواهند داشت.

رحیمی درباره این که چقدر از حریفانش شناخت دارد گفت: با بیشتر رقیبانم کشتی گرفته ام و کم و بیش آنها را می شناسم ،فکر می کنم اصلی ترین حریفم آزاد کار کره شمالی باشد البته کشتی گیران روس و گرجستان نیز از خوب های این وزن هستند در مجموع کار اسانی را پیش رو نخواهم داشت.

وی در خصوص حفظ کشتی در المپیک نیز اظهار داشت: واقعاً حیف بود اگر کشتی از المپیک حذف می شد، در واقع برای خود من که دیگر کشتی گرفتن معنایی نداشت چرا که مهمترین هدف ورزش ام کسب یک مدال در این مسابقات است و مطمئن باشید با برنامه ریزی که دارم در بازی های المپیک 2016 به این مهم خواهم رسید.

ملی پوش وزن نخست تیم کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی 2013 در پایان گقت:در رقابتهای جهانی 2011 استانبول پس از سال ها کشتی ایران را در وزن اول صاحب مدال کردم و امسال نیز قصد دارم با قهرمانی در جهان  یک رکورد دیگر را نیز به نام خودم ثبت کنم چراکه ما در این وزن چندین دهه است که مدال طلا نگرفته ایم.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن 55 کیلو گرم روز 25 شهریور ماه در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد./مح

 
برچسب ها: بوداپست ، رحیمی ، کشتی ، المپیک ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار