زيرتيغ دوباره روي آنتن رفت

سريال "زير تيغ" براي مخاطبان آذري در جدول پخش سيماي آذري شبكه بين المللي سحر قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛ مجموعه تلويزيوني " زير تيغ " به مديريت نادر حميدي شفيق براي پخش از سيماي آذري اين شبكه به آذري دوبله شده و در حال پخش از كانال 1 شبكه سحر است.
 
سريال " زير تيغ " يكي از ساخته هاي تلويزيوني محمدرضا هنرمند است كه بر اساس فيلمنامه علي اكبر محلوجيان براي شبكه يك سيما توليد شده است.مجموعه تلويزيوني " زير تيغ " داستان دو خانواده  بسيار صميمي است كه قرار است بين اين دو خانواده وصلتي صورت گيرد اما درگيري ناخواسته بين دو دوست منجر به قتل يكي از آنها مي شود و اين قتل منجر به تقاضاي دادخواست قصاص قاتل از جانب اولياي دم شده و دو خانواده كاملا از هم جدا مي شوند .  
 
مجموعه تلويزيوني " زير تيغ " در 19 قسمت 53 دقيقه اي به آذري دوبله شده و هر روز از ساعت 17:30 به وقت تهران براي علاقمندان به سريال هاي ايراني از سيماي آذري شبكه جهاني سحر به روي آنتن خواهد رفت.
 
ترجمه " زيرتيغ " را صديقه شيري انجام داده و نادر حميدي شفيق ويراستاري كرده است . سعيد حميدي شفيق صدابرداري اين مجموعه را بر عهده داشته و نادر حميدي شفيق تدوين و صداگذاري را به انجام رسانده است . در دوبله اين مجموعه تلويزيوني نيز الميرا مستمع به عنوان ناظر لهجه آذري همكاري داشته است . حميده مقدس نژاد، سعيد جلوه گري، حميد مجد آبادي، حسين جباروند، يونس كبير و ... صداپيشگاني هستند كه در اين مجموعه تلويزيوني به امر دوبله پرداخته‌اند ./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار