حبيبي در نشست هفتگي موتلفه:

تخليه اردوگاه اشرف گام مهمي براي مبارزه با تروريسم بود / ضرورت مجازات منافقين توسط دادگاه‌هاي صالح

دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: اصلاح‌طلبان نشان دادند كه بر خلاف ادعاهايشان حتي تحمل رأي مستقل يك عضو خودشان كه عضو شوراي شهر نيز هست را ندارند و از توهين به يك فرد صاحب رأي و اخراج وي از تشكيلاتشان ولو به خاطر افكار عمومي خودداري نمي‌كنند.

 به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدنبي حبيبي" دبير کل حزب موتلفه اسلامي که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت با اشاره به بركات عظيم مرقد مطهر امام رضا(ع) در مشهد و مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در قم اظهار داشت: قم و مشهد دو كانون پرقدرت فرهنگ الهي در جامعه ايراني است كه بيش از هزار سال در اين كشور منشاء بركات عظيم است. 

حبیبی ادامه داد: آثار نورافشاني اين دو مركز بزرگ بر فرهنگ، اخلاق و ادب ايران سايه افكنده است. اين دو مركز لنگرگاه امنيت، آرامش و ثبات معنوي و اخلاقي است. مشهد در حقيقت پايتخت معنوي و اخلاقي كشور است و ميليونها زائر ايراني حتي از كشورهاي ديگر اسلامي روح و جان خود را در فرهنگ رضوي شستشو مي‌دهند و براي مسلمانان ايران و جهان سوغاتي از فرهنگ و تمدن اسلامي مي‌برند.

وي يكي از وظایف كليدي دولت را جامعه‌سازي اسلامي دانست و گفت: ملت ما براي جامعه‌سازي اسلامي چشم به اين امام معصوم و خواهر بزرگوارشان دارند. امام رضا(ع) وقتي به ايران آمدند فرهنگ اهل بيت را با خود به ايران آوردند. امروز كه ايران اسلامي مفتخر به استقرار نظام جمهوري اسلامي است بر سر سفره فرهنگ رضوي نشسته است تا خوشه‌چين آن براي سامان جامعه نمونه اسلامي باشد. دولت در اين باره وظيفه كليدي دارد و بايد به آن عمل كند. 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش ديگري از سخنان خود با فروكش كردن تهديدات واهي اوباما براي جنگ‌افروزي تصریح کرد: جامعه جهانی در برابر جنگ‌طلبي اوباما و سران رژيم صهيونيستي ايستاد. حتي اين ايستادگي در جوامع اروپايي و آمريكايي بيشتر بود. اوباما مجبور به عقب‌نشيني شد.

حبیبی با اشاره به طرح پوتين برای پایان دادن جنگ‌طلبی اوباما بیان داشت: طرح پوتین بهانه را از جنگ‌طلبان گرفت. آنها مجبور شدند با پذيرش آن از آتش افروزي فعلاً منصرف شوند.
 
وي افزود: جمهوري اسلامي پرچمدار خلع سلاح كشتار جمعي است به طور طبيعي با پيشنهاد پوتين موافق است. البته اين طرح بايد شامل رژيم صهيونيستي و همه كشورهايي كه مجهز به سلاح كشتار جمعي و شيميايي هستند نيز بشود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنين برچيده شدن پايگاه اشرف در عراق را يك گام به جلو براي مبارزه با تروريسم دانست و ادامه داد: مسئله اول منطقه موضوع تروريسم است. منافقين در عراق مرتكب جنايات عظيم تروريستي شده‌اند و اردوگاه اشرف را براي فعال كردن اقدامات تروريستي خود همچنان در دست داشتند. تخليه اردوگاه اشرف گام مهمي براي مبارزه با تروريسم بود اميدواريم دولت عراق تا رفع اين خطر همچنان مصمم بماند. 

وی افزود: منافقين جناياتي در عراق و ايران مرتكب شدند كه لازم است يك دادگاه صالح عاملان اين جنايات را كه در حد جنايت جنگي است مجازات كند.
 
حبیبی با اشاره به تسليح تكفيريها به سلاح شيميايي بیان داشت: آمريكا و رژيم صهيونيستي اشتباه بزرگي را در سوريه مرتكب شدند. آنها تروريستها را مجهز به سلاح شيميايي كردند و اكنون كه با اعتراض جهاني روبرو شدند مي‌خواهند آن را به گردن دولت سوريه بيندازند اما آنها در اين نيرنگ و دسيسه پيروز نخواهند شد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین با اشاره به حضور رئيس جمهوری در اجلاس شانگهاي گفت: پيشنهاد داريم تمهيدات لازم براي عضويت ايران در سازمان همكاريهاي شانگهاي به عمل آید و ايران فقط عضو ناظر نباشد. 

وي افزود: گفتگوهاي خوبي با پوتين و نيز رئيس جمهور چين در اين اجلاس صورت گرفته كه نشان از همگرايي قدرتهاي بزرگ آسيا با ايران است. انشاءالله آثار و نتايج خود را در مذاكرات 1+5 و حوادث سوريه نشان خواهد داد. 

حبيبي در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شوراهاي جديد شهر و روستا ضمن تبريك به همه اعضاء محترم اين شوراها براي همه آنها آرزوي موفقيت در خدمت‌رساني كامل به مردم را کرد وي از رويداد شوراي شهر تهران در اهانت به يك بانوي عضو شورا به خاطر رأي او اظهار تأسف كرد و گفت: توصيه حضرت امام(ره) اين بود كه رأي دهنده در هنگام رأي دادن به وظيفه شرعي خود عمل كند ولي متأسفانه اصلاح‌طلبان نشان دادند كه بر خلاف ادعاهايشان حتي تحمل رأي مستقل يك عضو خودشان كه عضو شوراي شهر نيز هست را ندارند و از توهين به يك فرد صاحب رأي و اخراج وي از تشكيلاتشان ولو به خاطر افكار عمومي خودداري نمي‌كنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار