بلوطی: برنامه های سابق را پیش می گیریم

داود بلوطی، سرپرست پيش هيئت جودو تهران بعد از 14ماه سرپرستی،‌ به عنوان رئیس هیئت جودو تهران انتخاب شد.

داود بلوطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درخصوص مجمع انتخاباتی هیئت تهران گفت: مجمع با حضور محمد علی رستگار رئیس فدراسیون و آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو و نژادفلاح رئیس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و از بین 4 کاندیدا که یک نفر آن در مجمع غایب و من با 19 رأی از مجموع 19 نفری که حق رأی داشتند به عنوان رئیس هیئت تهران انتخاب شدم.

وی درباره برنامه های خود اذعان داشت: هدفمان این است که برنامه های قبل را پیش بگیریم و طبق برنامه های ورزشی و تقویم مسابقات 92 هیئت عمل خواهیم کرد.

رئيس هيئت جودو تهران تصریح کرد: برگزاری آزمون دان یک تا 5، تقدیر از مربیان نمونه آقایان،‌ تقدیراز داوران نمونه بانوان، تجلیل از پیشکسوتان آموزش بانوان  و برگزاری مسابقات مختلف جزو برنامه های کاری ما بوده و خواهد بود.

بلوطی به برخی از رکوردهای خود هم اشاره کرد و گفت: ما برای اولین بار برای نونهالان مسابقه برگزار کردیم، مسئولیت استعداد یابی هم از طرف وزارت خانه به هیئت تهران سپرده شد. آزمون دان هم پیش از این 1 تا 3 بود اما اکنون ما آزمون دان یک تا 5 برگزار می کنیم و جمع 5 دوره  هم از آنها گذشته است.

رئیس هیئت جودو تهران با بیان اینکه تهران در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان به قهرمانی رسیده است از برگزاری لیگ نونهالان هم خبر داد: لیگ نونهالان در 6 منطقه برگزار می شود و تهران به عنوان مرکز منطقه یک میزبان  این مسابقات بود. ما موفق شدیم با 5 طلا و 3 نقره و 7 برنز بعد از میزبانی پیکارها قهرمان منطقه یک هم باشیم بعد از تهران تیم کرج نایب قهرمان شد./مح

برچسب ها: غایب ، مجمع ، اذعان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار