بادامچیان در جمع خبرنگاران:

دستور حزبی حجت شرعی نیست/راستگو نباید مورد بی‌مهری هم‌حزبی‌های خود قرار گیرد

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: دستور حزبی حجت شرعی نیست و اگر راستگو در انتخاب شهردار یک کاندیدای خاص را حق و اصلح دانسته نباید مورد بی‌مهری هم‌حزبی‌های خود قرار گیرد چرا که در احزاب اسلامی، وظیفه عمل به حق است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "اسدالله بادامچیان" قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اخراج "الهه راستگو" از تشکل‌های اصلاح‌طلبی به دلیل دادن رای به کاندیدای اصولگرا در انتخابات شهردار تهران گفت: دستور حزبی حجت شرعی نیست و اگر راستگو در انتخاب شهردار یک کاندیدای خاص را حق و اصلح دانسته نباید مورد بی‌مهری هم‌حزبی‌های خود قرار گیرد، چرا که در احزاب اسلامی، وظیفه عمل به حق است.
 
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر تعریف اعتدال‌گرایی تصریح کرد: دو نوع اعتدال داریم، یکی اعتدال ارزشی و دیگری اعتدال از نوع سیاسی است؛ هر گروهی که اعتدال ارزشی و اسلامی را رعایت کند مورد قبول است و اگر صحبت از اعتدال در حد شعار باقی بماند دیگر تشخیص با مردم است.
 
قائم مقام حزب موتلفه در پاسخ به سوالی مبنی بر عزل و نصب‌های صورت گرفته در بدنه وزارت علوم و برخی دانشگاه‌ها اظهار داشت: یک دولت که بر روی کار می‌آید به طور طبیعی یک عده از نخبگان را عزل و یک عده دیگر را نصب می‌کند، اما آن چیزی که اهمیت دارد این است که این عزل و نصب‌ها بر پایه موازین اسلامی و اخلاقی صورت گیرد.
 
بادامچیان ادامه داد: به طور مثال در ماجرای عزل "حجت‌الاسلام شریعتی" از ریاست دانشگاه علامه اگر معیار خدماتی بوده است که وی برای حفظ ارزش‌ها در آن دانشگاه انجام داده بود، این نوع عزل مذموم است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت اصلاحات چندهزار مدیر را به اسم اینکه آن‌ها پیام دوم خرداد را نفهمیده‌اند کنار گذاشت و امروز هم اصلاح‌طلبان تندرو در تریبون‌های خود می‌گویند عده‌ای پیام 24 خرداد را نفهمیده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بادامچیان ، الهه ، راستگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار