منابع خبری برزیل امروز اعلام کردند یک کشیش پرآوازه که از بیست سال پیش ریاست یکی از کلیساهای اوانجلیک معروف برزیل را بر عهده داشت، به جرم تجاوز به 15 سال حبس محکوم شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه؛ " مارکوس پریرا" که یک کشیش معروف اوانجلیک است از اوایل ماه مه در حبس پیشگیرانه قرار داشت اما در نهایت به جرم تجاوز به یک زن در سال دو هزار و شش به پانزده سال زندان محکوم شد.

"آنا هلنا موتا لیما"، قاضی دادگاه اعلام کرد شاهدان این پرونده در اظهارات خود در دادگاه اعلام کردند کشیش متهم که در نظر خیلی ها شهرت خوبی داشت، فردی شیاد و خودخواه است که به کسی جز خود و منافعش فکر نمی کند و از دیگران برای برطرف کردن نیازهای غریزی و امیال نفسانی اش بهره برداری می کند.

به گفته مسئولان پلیس برزیل، این کشیش که در اواخر دهه نود به خاطر برگزاری مراسم جمعی دفع اجنه و شیاطین و نجات معتادان و زندانیان در شهر ریو دو ژانیرو شهرت زیادی برای خود به هم زده بود، از سال هزار و نهصد و نود و هشت تا کنون به حدود بیست زن تجاوز کرده است.

 مسئولان پلیس اعلام کردند در پرونده دیگری نیز که در دادگاه ریو دو ژانیرو گشوده شده است، این کشیش به دست داشتن در قاچاق مواد مخدر، پولشویی و قتل متهم شده است.
برچسب ها: برزیل ، کشیش ، فساد ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار