درخشان: استقلال باید از این بازی بترسد/تغییرات در کادر فنی بوریرام به سود استقلال خواهد بود

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که عوض شدن سرمربی بوریرام و عدم هماهنگی تفکرات ملی با بازیکنان یک پوئن برای استقلال به حساب می آید.

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دیدار استقلال_بوریرام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسلماً استقلال دیدار سختی را در پیش خواهد داشت، بازیکنان این تیم در بازی رفت هم نتوانستند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند و تنها روی یک اتفاق موفق به گلزنی شدند، به هر حال کار سخت است ولی غیر ممکن نیست استقلال می تواند با هوشیاری و انجام یک بازی فکورانه به موفقیت دست یابد.

 وی در ادامه افزود: آنها در ابتدا باید به این فکر باشند که گل نخورند تساوی بدون گل هم استقلال را به مرحله بعد خواهد برد از طرفی در همین دیدار به دلیل حملات نماینده تایلندی موقعیت برای ضد حمله استقلال به وجود می آید و این نکته مثبت برای استقلال به شمار می رود استقلال می تواند در این دیدار گل نخورد و در ضد حملات موفق به گلزنی شود این تیم در گذشته هم به خوبی توانسته این کار را به انجام برساند. درخشان در خصوص این مطلب که خط دفاعی است که در فصل گذشته نقطه قوت این تیم بود در فصل کنونی عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است اظهار داشت: بنظر بنده شرایط بدنی بازیکنان مطلوب نیست و آنها با افت بدنی روبرو شده اند.

اگر آنها در تمرینات پیش فصل تمرکز بیشتری را روی کارهای بدنسازی می گذاشتند اکنون با چنین مشکلاتی روبرو نبودند با توجه به اینکه سر مربی تیم فوتبال بودیرام تایلند در مقایسه با بازی رنت تغییر کرده است اظهار داشت: این موضوع هم به نفع و هم به ضرر استقلال است آشنا نبودن با تفکرات سر مربی جدید بودیرام کمی کار را برای آبی پوشان سخت می کند این موضوع از جهتی هم می تواند به نفع استقلال باشد.

بازیکنان بودیرام هنوز نتوانسته اند با تفکرات مربی به طول کامل وفق پیدا کنند. در مجموع بنظر بنده استقلالی ها می بایست از این بازی بترسند و با احتیاط و هوشیارانه به میدان بروند.

درخشان در پایان خاطر نشان کرد: بنده و تمام هموطنانمان امیدواریم که استقلال بتواند به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند. به هر حال استقلال نماینده فوتبال کشورمان است و موفقیت آنها به نفع فوتبال کشورمان تمام خواهد شد.

گفتنی است دیدار دو تیم استقلال و بودیرام روز چهارشنبه در کشور تایلند پیگیری خواهد شد. /آق
برچسب ها: درخشان ، استقلال ، بوریرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
hossein
۲۳:۰۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
دست شما درد نکنه
آخرین اخبار