مشهد/

خادمان بارگاه منور رضوي رافت رضوي را به نمايش گذاشتند

رئیس سازمان زندان‌هاي كشور گفت: اقدام خادمان بارگاه منور رضوي در آزادي 88 زنداني جرائم غير عمد بارديگر رافت و عطوفت امام رضا(ع) را به نمايش گذاشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد خبري جشن‌هاي ميلاد رضوي، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم آزادي 88 زنداني جرائم غير عمد مشهد اظهار داشت: برگزاری این جشن‌ها کمک می‌کند خیرین از وضعیت و تعداد زندانیان جرائم مالی غیرعمد باخبر شوند و برای آزادی آنها اقدام کنند.

رئیس سازمان زندان‌هاي كشور گفت: حدود 10 هزار نفر به دلیل جرایم غیرعمد در زندان‌ها به سر می‌برند که امیدواریم با کمک‌های خیرین، ستاد دیه و اقدامات دولت و سایر دستگاه‌ها تا پایان سال از زندان آزاد شوند.

وی ادامه داد: این گردهمایی‌ها از آثار و برکات امام رضا(ع) و انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) آن را برای ما به ارمغان آورد؛ امیدواریم روزی فرا برسد که دیگر هیچ زندانی غیرعمدی در زندان‌های کشور نباشد.

وي تصريح كرد: خادمان بارگاه حضرت رضا(ع) در ششمين طرح «يا ضامن آهو» موفق شدند از مجموع 6 ميليارد و 270 ميليون تومان بدهي، 4 ميليارد و 500 ميليون تومان از شكات تخفيف بگيرند و 2 ميليارد و 200 ميليون نيز براي جلي رضايت آنان پرداخت شده است.

اسماعيلي در پايان ضمن قدردانی از کمک های مالی خادمان حرم مطهر امام هشتم(ع) بیان کرد: حرکت پسندیده خادمان امام رضا(ع) به منظور آزاد سازی زندانیان عمل خیر خواهانه‌ای است که به برکت وجود ثامن الحجج(ع) شکل گرفته است./س

برچسب ها: خادم ، بارگاه ، رافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.