مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان؛

بانوان شمشیرباز برتر در سه اسلحه معرفی شدند

مسابقات شمشیربازی قهرمانی بانوان نوجوان و جوان کشور با معرفی بهترین‌های اسلحه فلوره و اپه نوجوانان و همچنین چهره‌های برتر در اسلحه سابر جوانان پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات شمشیربازی قهرمانی بانوان نوجوان و جوان قهرمانی کشور روز گذشته در تهران و ارومیه پیگیری شد. در چهارچوب این رقابت‌ها و در اسلحه سابر جوانان که تهران میزبانی آن را به عهده داشت،  نجمه سازنچیان بعد از انجام 101 بازی میان شرکت‌کنندگان 10 استان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و کیانا باقرزاده به عنوان دوم دست یافت. در این بخش از مسابقات سیده زهرا میرسیار و فرناز صفوی‌زاده عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.
 
گفتنی است؛ ارومیه هم میزبان رقابت‌های اسلحه فلوره و اپه در رده سنی نوجوانان بود. در این بخش از مسابقات و در اسلحه اپه بعد از انجام 107 بازی که میان شرکت کنندگان 14 استان برگزار شد، افسون عبداللهی و فریما باباپور به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند. عنوان سوم مشترک این بخش به نگار مکلایی و فاطمه پارسا اختصاص یافت.
 
لازم به ذکر است: تیم‌های اصفهان و آذربایجان نیز در رده‌بندی تیمی عنوان‌های اول و دوم رقابت‎های اسلحه فلوره نوجوانان را از آن خود کردند. در این رده‌بندی آذربایجان شرقی و یزد در رده سوم مشترک قرار گرفتند.
 
در پایان خاطر نشان می‌شود: در اسلحه اپه نیز هما آقابابایی به عنوان قهرمانی نوجوانان دست یافت. شمشیربازان 14 استان شرکت کننده در این بخش در مجموع 103 بازی برگزار کردند که طی آن طناز متقیان به عنوان دوم دست یافت و نسترن قاسمی همراه با سپیده کریم‌زاده هم به طور مشترک سوم شدند. در رده‌بندی تیمی اسلحه اپه نوجوانان عنوان‌های اول و دوم به یزد و اصفهان رسید ضمن اینکه آذربایجان غربی و کرمانشاه هم به عنوان مشترک سوم دست یافتند.
برچسب ها: ارومیه ، اسلحه ، فلوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار