احدی: بعضی اظهار نظرها نشان دهنده ناآگاهی است/فدراسیون پینگ پنگ حضور ما در عراق را تأیید کرده است

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: فدراسیون ایران حضور ما در لیگ عراق را تأیید کرده و حتی برای تأییدش درصد گرفته است.

مهران احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در واکنش به صحبت های مجید احتشام زاده مبنی بر اینکه به دلیل برنامه های فدراسیون عراق برنامه های ایران را به هم نخواهیم زد اظهار داشت: متأسفم که این موضوع را می شنوم فکر می کنم برخی اظهار نظرها شاید نشأت گرفته از ناآگاهی از آئین نامه لیگ ها باشد.

وی ادامه داد: ما برای حضور در لیگ عراق از فدراسیون ایران تأییدیه گرفتیم. حتی مجبور شدیم برای تأیید کردن آنها 25 درصد از رقم قراردادهایمان را بدهیم اگرچه با این مبلغ مشکل داشتیم اما قبول کردیم و سخنی نگفتیم.

احدی اذعان داشت: ما به عنوان بازیکن تنیس روی میز که هیچ منبع درآمدی غیر از پینگ پنگ ندارد و خبری هم از لیگ داخلی نیست مجبور هستیم که در لیگ عراق بازی کنیم البته هم به خاطر قرارداد رسمی که با آنها داریم هم به دلیل تعهد اخلاقی درست نیست که در این مقطع حساس که دور آخر لیگ آنها است تیم را تنها بگذاریم.

وی افزود: آنها هزینه کرده اند و می خواهند نتیجه بگیرند حتی تیم ما قرار است قبل از شروع آخرین دور به ایران بیایند و اردوی یک هفته ای در آکادمی من برپا کنند و پس از این اردو به عراق می رویم.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان خاطرنشان کرد: اگر مسابقات دسته برتر به تعویق نیفتد علیرغم میل باطنیمان مجبور هستیم به لیگ عراق برویم و مسابقات آنجا را به دسته برتر ایران مقدم بدانیم.

وی در انتها تأکید کرد: از نظر من کمیته مسابقات در تاریخ رقابت های دسته برتر اشتباه کرده است که همزمان با لیگ عراق شد اکنون این اشتباه قابل جبران است اما درست نیست که برخی از اعضای کمیته فنی اظهاراتی انجام بدهند که مسابقات را به دلایل نه چندان قابل قبول عقب نمی اندازیم./آق

برچسب ها: احدی ، تنیس روی میز ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار