اصفهان/

جشنواره فیلم کودک بستر عرضه تولیدات نسل جوان است

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان بستر مناسبی را برای عرضه تولیدات نسل جوان و قشر دانشجویی با موضوع کودک و نوجوان فراهم کرده است.

امرالله احمدجو کارگردان اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، این جشنواره را فرصتی برای شکوفایی استعداد‌های نهفته در زمینه تولیدات حوزه کودکان و نوجوانان اعلام کرد و افزود: فارغ‌التحصیلان و دانشجویان زیادی هستند که تا کنون نتوانسته‌اند آثار خود را به عرصه نمایش بگذارند و برگزاری این جشنواره می‌توانند به این قشر از جامعه کمک شایانی داشته باشد.


وی ادامه داد: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بستری را ایجاد می‌کند که علاقمندان به این شاخه از فیلم سازی بتوانند از آثار ارایه شده در این جشنواره استفاده کنند و الگوبرداری‌هایی از آثار فاخر و نوآوری‌های این جشنواره داشته باشند.

این کارگردان اظهار کرد: متاسفانه برخی از آثاری که در دوره‌های قبلی برگزاری این جشنواره ارایه شده بود ارتباط خاصی با موضوع جشنواره نداشت و امیدواریم در این دوره ارتباط آثار با موضوع جشنواره بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.