مسابقات کشتی آزاد جهان-بوداپست؛

یزدانی و رحیمی فینالیست شدند /تقوی حذف شد

رو نخست چهل و چهارمین دوره رقابتهای کشتی قهرمانی جهان در سال 2013 میلادی در ورزشگاه 15 هزار نفری پاپ لازلو بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار وررشی باشگاه خبرنگاران،مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر امروز(25 شهریور) با رقابتهای اوزان 55، 66 و96 کیلوگرم در بوداپست مجارستان آغاز شد.
بر این اساس حسن رحیمی در وزن 55 کیلو گرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف رسول کالیف از قزاقستان رفت با ضربه فنی این حرف را از پیش رو برداشت .وی در دور سوم مقابل کیم از کره جنوبی به برتری رسید وراهی مرحله یک چهارم نهایی شد.رحیمی در این مرحله با شکست مقتدرانه حریف اوکراینی به نیمه نهایی رسید. حسن رحیمی در این مرحله نیز با شکست حریف روس به فینال را یافت.

رضا یزدانی در وزن 96 کیلو گرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با پیروزی مقابل ایوان یانکوفسکی از بلاروس راهی مرحله بعدی شد.وی در دور سوم با برتری قاطع 7 بر صفر برابر ساندو از کانادا به مرحله بعد رسید. یزدانی در سومین مبارزه خود داتو کراشویلی از گرجستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهاییراهیافت.وی در مرحله نیمه نهایی با برتری مقابل اولینیک از اوکراین فینالیست شد.

مهدی تقوی نماینده وزن 66 کیلو گرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنت متکالف از آمریکا رفت و با شکست این کشتی گیر راهی مرحله بعدی شد. وی در دور سوم مقابل کونتایف از بلاروس مغلوب شد وبا توجه به شکست این کشتی گیر تقوی وداعی زودهنگام با مسابقات جهانی داشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار