اینتل بازار تبلت ها را تغییر می دهد؛

تبلت های ارزان ولی با کیفیت بالا

تبلت و تلفن هاي هوشمند غالبا از جمله اجناس و لوکس گران قيمت موجود در بازار به حساب مي آيند، به همين خاطر معمولا مشتري هاي خاص را به سمت خود جذب مي کنند، اینتل می خواهد این رویه را تغییر دهد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تبلت و تلفن هاي هوشمند غالبا از جمله اجناس و لوکس گران قيمت موجود در بازار به حساب مي آيند، به همين خاطر معمولا مشتري هاي خاص را به سمت خود جذب مي کنند.
مشتري هايي که مي دانند اين ابزار که قيمتي معادل با يک دستگاه رايانه ي خانگي دارند ولي کارايي آنها را ندارند، اما به دليل جذابيت نهفته در آنها باز هم به سراغشان مي روند.

با اینکه تبلت های ارزان قیمت هم توسط برخی شرکت های متفرقه تولید می شود اما به دلیل نداشتن کیفیت مطلوب مشتری ها نتوانسته بازار مناسبی را برای خود ایجاد کنند.

اینتل می خواهد رویه بازار تبلت را تغییر دهد

شاید هم اکنون هم بتوانید تبلتی با قیمت حدودی 100 دلار در بازار پیدا کنید اما بی شک در مدت کوتاهی از کیفیت پایین آن شکایت می کنید.



 این رویه به احتمال زیاد تا چند وقت دیگر همراه با حضور اینتل در این بازار تغییر می کند، اینتل که تا کنون به عرضه ی پردازنده های مختلف با کیفیت معروف بوده، با ورود به بازار تبلت های ارزان قیمت، باعث می شود تا تجربه ای متفاوت از این تبلت ها را داشته باشیم، در واقع با قیمت پایین محصولی با کفیت بالا را در دست خواهیم گرفت.

برچسب ها: دریچه ، خبر ، صفر و یک ، دانلود ، اینتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
اپل از همه شون گرون تره
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۰:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
فقط هواوی ارزان وبا کیفیته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
فقط ایفون
Iran (Islamic Republic of)
mohamadamin
۱۱:۱۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
god
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۲
کاشکی،خداکنه
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۰۶:۵۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
چه شود.......
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
سلام دوستان.ضمن تشکر از تمامی تلاشهای شما عزیزان، لطفا از گوشی و تبلت های ایرانی مثل جی ال ایکس و دیمو و... نیز یادی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
خدا کنه..........
آخرین اخبار