ایرانمنش: رسانه ها فرصت بدهند/شایعات قابل استناد نیست

مدیرعامل باشگاه مس کرمان از رسانه ها درخواست فرصت کرد و گفت تا چیزی به روی کاغذ نیامده است، قابل استناد و اعلام نیست.

 ایرانمنش مدیر عامل باشگاه مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر با هرکدام از دوستان یا اشخاص دیگر تماس بگیریم یا ملاقاتی انجام دهیم و درباره باشگاه با آنان مشورت کنیم این به معنای عقد قراردادیست تا زمانی که قراردادی روی کاغذ نیامده و رسمی نشده قابل استناد و اعلام نیست.

وی ادامه داد: ما همچنان گزینه ها را بررسی می کنیم و هرگزینه که با سیاست ها و اقتصاد باشگاه مطابق نباشد به سراغ گزینه بعدی می رویم.

ایرانمنش درباره صحبت ها و گزینه هایی که همیشه درباره نقل و انتقالات کل باشگاه های کشور در رسانه ها مطرح می شود گفت: البته بعید نیست که موارد طرح شده در رسانه ها گاهی به واقعیت بپیوندد با این حال وی مطالبی درباره انتخاب سرمربی این تیم در سایت ها و برخی رسانه ها مطرح می شود را رد کرد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان ضمن تشکر از رسانه ها، از اصحاب رسانه درخواست کرد تا کمی صبر کنند و اجازه دهند که ما نیروی خود را بیشتر صرف کار کنیم تا بتوانیم زودتر سرمربی را معرفی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فقط جذب یک سرمربی می تواند وضعیت این تیم را ارتقا بخشد گفت: البته ما به دنبال رفع نقاط ضعف تیم هستیم ولی تشخیص این نقاط به عهده کادر فنی آینده است.

ایرانمنش همچنین درباره اینکه چقدر دست باشگاه برای جذب احتمالی بازیکن به لحاظ مالی باز است نیز گفت: فعلاً مشکل مالی نداریم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار