فروغی: هیچ کس از فدراسیون جواب من را نمی دهد

رسول فروغی گفت: مینیسک پايم پاره شده و با همین مینیسک پاره دربی را گذراندم.

رسول فروغی کمک داور بین المللی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در مورد وضعیت مصدومیتش گفت:  بازی صبا- فجر بود احساس درد شدیدی کردم با فیریوتراپی و آب درمانی یک مقداری بهتر شدم بعد از چند روزی  رفتم MRI معلوم شد مینیسک پام پاره شده و مدت 5 تا 6 هفته طول بهبودیم هست

وی گفت:  در تاریخ 31 شهریور باید به بازی های نوجوانان نپال  بروم به علت اینکه به احتمال زیاد اگه به بازی های آسیایی معرفی شوم و به عنوان داور بین المللی  به مالزی بروم برای کلاس های آموزشی بهبودی پايم طولانی تر می شود از این سفر چشم پوشی کردم تا زودتر بهبودی پیدا کنم به فدراسیون درخواست نوشتم  تا از این سازمان نامه ای بگیرم و به AFC  فرستادم و نوشتم دارای کارت داور بین المللی این کشور هستم آیا واقعا کار یک داور بین المللی این گونه باید پی گیری شود.

 فروغی افزود:  با مصدومیت در بازی دربی با تمام وجود داوری کردم که هیچ کس متوجه مصدومیتم نشد و اشتباهی هم مرتکب نشدم  تا بتوانم این داوری را هم به کارنامه ام اضافه کنم امیدوارم در کشورم روزی بیاید که از داوری حمایت بیشتری شود.

وی افزود: یک سال پیش  مصدوم شدم حتی یک نفر هم از سازمان جویای حال من نشد داوران اگر کارشان خوب باشد فدراسیون سرش را بالا می گیرد من در تمام  قضاوت هایم خوب بودم کارنامه ی داوریم گواه این موضوع هست.

 کمک داوری بین المللی کشورمان گفت:  در این نامه نوشتنم مرا معرفی کنند به فدراسیون پزشکی  من خودم، خودم را بیمه ی پزشکی کرده ام. ولی فدراسیون بابت این عمل هیچ کمکی به من نکرده است، فکر می کنم فقط بیمه ی عمر داشته باشیم. از مسئولان فدراسیون خواهشمندیم بابت این موضوع  ما را حمايت کنند/آق
برچسب ها: فروغی ، داور ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار