رشت/

راه‌اندازی شبکه‌های استانی دفاع از امنیت ملی است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: راه‌اندازی شبکه‌های استانی صدا و سیما به معنای واقعی دفاع از امنیت ملی کشور است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ناصر عاشوری شامگاه سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از نخستین فرستنده‌های پر قدرت 10 کیلووات اف‌ام هوا خنک و آب خنک ساخت ایران در گیلان اظهار کرد: رسانه ملی نقش موثری در امنیت ملی، داخلی و منطقه‌ای دارد.

وی به حضور موثر و تاثیرگذار رسانه ملی در روزهای تاریخی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نقش‌آفرینی رسانه ملی حلقه‌ای مشهود است و این امر بر کسی پوشیده نیست.

عاشوری با بیان اینکه رسانه ملی در دهه گذشته اقدام‌های عملی بسیاری انجام داده است، تصریح کرد: رسانه ملی توانسته شبکه‌های استانی را راه‌اندازی کند و این امر به معنای واقعی دفاع از امنیت ملی کشور است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس بر ایفای نقش خرده فرهنگ‌ها در رسانه ملی تاکید کرد و گفت: فرهنگ‌ها و خرده فرهنگ‌ها زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و با زعامت مقام معظم رهبری با همدیگر وحدت دارند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نشان داده برای تمام خرده فرهنگ‌ها ارزش قائل است، بیان کرد: افزایش شبکه‌های تخصصی از جمله اقدام‌های صدا و سیما است و انتظار داریم این سیاست دنبال شود.

عاشوری شبکه‌های تخصصی در جنگ فرهنگی را موثر دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه‌های برون‌مرزی اقدام بسیار مهمی برای استفاده هموطنان خارج از کشور است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به استفاده تشنگان صدای انقلاب اسلامی از طریق شبکه‌های برون‌مرزی، اظهار کرد: اقدام‌های موثری با توجه به تهاجم‌ها در کشور انجام شده است.

وی به توانایی متخصصان و جوانان ایرانی در مقابله با تحریم‌ها اشاره کرد و یادآور شد: جوانان کشور نشان دادند تکیه به بیگانگان ندارند و این امر مایه مباهات است.

عاشوری راه‌اندازی فرستنده پر قدرت را از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: انتظار داریم با عملکرد درست بر تحریم‌ها فایق آییم و تحریم‌ها را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر دهیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس تحریم‌ها را آزمایش ملت ایران خواند و تصریح کرد: متخصصان ایرانی نشان دادند در مقابل تحریم‌ها می‌توانند ایستادگی کرده و کشور را اداره کنند.

عاشوری با بیان اینکه تحریم‌ها در حال شکسته شدن است، اظهار کرد: مجلس آماده همکاری برای ایجاد شبکه‌های تخصصی است.

وی به پخش زنده رسیدگی به صلاحیت وزرا از طریق صدا و سیما اشاره کرد و گفت: مردم ایران این بالندگی را دارند تا در تمام مذاکرات و تصمیم‌گیری‌ها حضور داشته باشند.

نماینده مردم فومن و شفت با اشاره به نقش‌آفرینی صدا و سیما در تمام صحنه‌ها، بیان کرد: بعضی از مناطق روستایی از پوشش سیما بی‌بهره هستند و باید اثرگذاری خود به مردم را بشناسانیم.

عاشوری در پایان تصریح کرد: آمدیم تا اثرگذار باشیم و از فرصت‌ها حسن استفاده را ببریم./ج1

برچسب ها: امنیت ، مجلس ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.