آمازون اسمارت فون مجانی تولید می کند!

رقابت در میان گجت های هوشمند، علاوه بر سخت افزار در میزان قیمت فروش این محصولات می باشد، به طوری که کمپانی های مختلف در تلاش اند تا بتوانند محصولات خود را جهت جذب بازار بهتر با قیمت پایین تری از رقبا عرضه کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، آمازون قصد دارد اسمارت فون آینده خود را با قیمتی غیر قابل رقابت و تقریبا رایگان عرضه کند، البته هنوز سوالاتی در مورد چگونگی سود دهی این پروژه بی پاسخ مانده است، اما آنچه که از شواهد پیداست، برای تهیه این محصول تنها یک اشتراک Amazon Prime کافی است.


این اسمارت فون به صورت آنلاین به فروش خواهد رسید، و آمازون برنامه ای برای فروش و بستن قرداد با اپراتور ها ندارد، البته قرار شده است که هیچ گونه سرویس گوگلی در این محصول ارائه نشود و آمازون از هیچ یک از سرویس های گوگل در این محصول پشتیبانی نمی کند. پس از موفقیت های بسیاری که آمازون در فروش تبلت های کیندل به دست آورد.


بسیاری از کمپانی ها برای همکاری با این شرکت در زمینه تولید این محصول ابراز تمایل کرده اند، در نهایت باید دید که عرضه یک اسمارت فون رایگان از سوی آمازون که قابلیت پشتیبانی از سرویس های گوگل را نیز ندارد تا چه حد موفق آمیز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار