موسسه مطالعات تاريخ پزشکي طب اسلامي و مکمل برگزار مي کند؛

ارائه خدمات درماني رايگان توسط متخصصان طب سنتي

متخصصان طب سنتي دانشگاه علوم پزشکي ايران اقدام به درمان و مشاوره رايگان بيماران در موسسه کتابخانه و موزه ملي ملک مي کنند.

اشرف الدين گوشه گير مدير موسسه مطالعات تاريخ پزشکي طب اسلامي و مکمل دانشگاه علوم پزشکي ايران در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران، از ويزيت رايگان بيماران در موسسه کتابخانه و موزه ملي ملک به مناسبت هفته کرامت خبر داد و افزود: موسسه مطالعات تاريخ پزشکي طب اسلامي و مکمل دانشگاه علوم پزشکي ايران اقدام به بر پايي جشنواره اي ويژه با موضوع طب سنتي و داروهاي گياهي به منظور اطلاع رساني در زمينه خواص درماني 30 گياه دارويي تحت عنوان گياهان دارويي شفا بخش کرده است.

وي در ادامه با اشاره به اينکه در اين جشنواره بيماران به صورت رايگان ويزيت مي شوند، تصريح کرد: چهار گروه متخصصان طب سنتي به منظور ارائه خدمات رايگان مشاوره در زمينه استفاده از گياهان دارويي در اين جشنواره مستقر بوده که در تاريخ 23 و 26 شهريور ماه سال جاري به ويزيت رايگان بيماران مي پردازند.

گوشه گير يادآور شد: اين جشنواره از ساعت 8 تا 17 بعد از ظهر در محل موسسه کتابخانه و موزه ملي ملک واقع در خيابان امام خميني (ره) داير خواهد بود.

همچنين براي ارتقاء سطح آگاهي جامعه نسبت به خواص گياهان دارويي، از بازديد کنندگان با انواع گياهان و دم نوش هاي طبيعي و سنتي پذيرايي مي شود./ع2

برچسب ها: طب ، سنتی ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار