دیده‌بان حقوق بشر: مخالفان بحرینی تروریست نیستند

سازمان دیده بان حقوق بشر تأکید کرد، رژیم حاکم بحرین مخالفان را تروریست جلوه می دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم؛ سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که رژیم حاکم بحرین با بازداشت "خلیل المرزوق" عضو ارشد جمعیت وفاق می خواهد چنین جلوه بدهد که همه مخالفان تروریست هستند، در حالی که این رژیم ادعا می کند برای اصلاح و تغییر، مذاکرات ملی برگزار می کند .  

دیده بان حقوق بشر در گزارش خود اعلام کرد : المرزوق در آخرین سخنرانی خود هر گونه خشونت را محکوم کرد، ولی رژیم ادعا می کند که المرزوق مردم را به خشونت تحریک می کرد . 

در این گزارش آمده است: رژیم آل خلیفه نگرانی سازمان های حقوقی بین المللی را درباره اوضاع بحرین نادیده می گیرد، و بازداشت المرزوق اقدامی برای تخریب وجهه مخالفان است .
این سازمان حقوقی بین المللی خاطرنشان کرد: بازداشت المرزوق باعث افزایش اعتراضات مخالفان خواهد شد، اعتراضاتی که از بیش از دو سال قبل برای تحقق دمکراسی و مشارکت مردم در امور سیاسی آغاز شده.

سازمان دیده بان حقوق بشر، چند روز قبل هم با انتشار گزارشی درباره بازداشت غیرقانونی کودکان بحرینی تأکید کرده بود: نیروهای امنیتی هنگام بازداشت کودکان با آنها بدرفتاری می کنند، که این بدرفتاری را می توان نوعی شکنجه نامید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار