شهردار رودهن گفت: تمامی پیشرفت های علمی و صنعتی و امنیتی و پزشکی و اقتصادی و تمامی این بحث ها ثمره از خود گذشتگی جوانانی است که با از خود گذشتگی و ایثار خود مقدمات تعالی این مملکت را فراهم کردند .

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن درآستانه هفته دفاع مقدس گفت:یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را باید گرامی بدارم و پیش زمینه صحبت های من احترام و تقدیر از خون شهداست که هر چه داریم مدیون خون شهدا هستیم و باید ایثار و از خود گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که بایدبه خود نهیب بزنیم که مدیون خون شهدا هستیم درروزهای آینده هفته مقدس و دفاعی پر برکت را پیش روداریم و باید یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم و به خود نهیب بزنیم که مدیون خون شهدا هستیم این آرامش و امنیت و آسایشی که ما در کشور اسلامی داریم را مدیون خون شهداست.

شهردار رودهن در خاتمه با تاکید بر اینکه پیشرفت های کشور ثمره از خود گذشتگی شهدا است اظهارداشت :تمامی پیشرفت های علمی و صنعتی و امنیتی و پزشکی و اقتصادی و تمامی این بحث ها ثمره از خود گذشتگی جوانانی است که با از خود گذشتگی و ایثار خود مقدمات تعالی این مملکت را فراهم کردند ./س


برچسب ها: ایثار ، شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.