شهردار منطقه 6 خبر داد؛

از ماهيگیری رایگان تا اجرای ورزش های زورخانه ای

شهردار منطقه 6 از ویژه برنامه های جشنواره بزرگ حماسی_ ورزشی خرمشهر به مدت 10 شب در پارک لاله خبر داد.

سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:همزمان با برگزاری جشنواره حماسی_ ورشی خرمشهر در پارک لاله شهروندان می توانند با حضور در این پارک علاوه بر استفاده از ایستگاه های تفریحی و ورزشی نظیر میدان موانع با گذر از زورخانه، سنگ نوردی، ساحل شنی، صخره نوردی، ایستگاه های بازی های بومی و محلی به صورت رایگان از اسکله ماهیگیری که در محل آبنمای پارک لاله در نظر گرفته شده به ماهیگیری بپردازند.
وی در ادامه تصریح کرد: در این مکان علاوه بر ارائه قلاب ماهیگیری به مراجعه کنندگان، روش های صحیح و آسان ماهیگیری نیز به علاقمندان آموزش داده می شود.
سلیمانی اظهار داشت: سرسره هیجان با عبور از حوضچه، عملیات راپل فواره حوضچه های آبی و آبشارها از دیگر جلوه های زیبای این جشنواره خواهد بود که با نورافشانی به اجرا درخواهد آمد.

* اجرای ورزش های زورخانه ای به مدت 10 شب

شهردار منطقه 6 در ادامه با اشاره به اجرای ورزش های زورخانه ای بیان داشت: ورزشکاران رشته پهلوانی و زورخانه ای هر شب ساعت 18 تا 22 در پارک لاله به اجرای نمایش می پردازند.
وی افزود: فرهنگ پهلوانی و جوانمردی یکی از ابعاد اساسی فرهنگ ایرانی است و همواره تداعی کننده ورزش باستانی و مرشد و زورخانه است، در همین راستا طراحی، فضاسازی و آماده سازی گود زورخانه ای همراه با وسایل، تجهیزات و لباس های ورزش پهلوانی و زورخانه ای در پارک لاله تدارک دیده شده است.
سلیمانی خاطرنشان کرد: نمایش های گروهی پهلوانان و باستانی کاران با اجرای زنده موسیقی زورخانه ای، آواها و نواهای ورزش پهلوانی با حضور مرشدها، پهلوانان و باستانی کاران مطرح کشور به مدت 10 شب در پارک لاله اجرا می شود./
برچسب ها: شهردار ، منطقه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.