شبكه پويا، 8 انيميشن با موضوع حماسي و دفاع مقدس را براي پخش از اين شبكه توليد كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛  "دستي از غيب" ،"همسنگر دليرم"،"نردبان"،"بادبادك و مسلسل"،"سردارخيبر/شهيد همت" ،"والفجر"، "تپه عقابها "، "مثل چشمان بابا"  8 انيميشني است كه در هفته دفاع مقدس از شبكه پويا پخش مي‌شود.
 
 انيميشن مثل "چشمهاي بابا با الهام" با الهام از داستان مثل چشمهاي باباي راضيه دهقان سلماسي با تكنيك دو بعدي به كارگرداني و نويسندگي محمد ناصري و به تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا ساخته شد.
 
 داستان اين مجموعه از زبان دختر بچه اي روايت مي شود كه پدرش در جنگ چشمان خود را از دست داده است و روزهاي پاياني زندگي پر افتخار خود را مي گذراند.
 
انيميشن "مثل چشمهاي بابا"در روز پنج شنبه 4مهرماه ساعت 17:55از شبكه پويا پخش مي شود.
 
 انيميشن "پوتين و شقايق" به كارگرداني عليرضا فرماني و تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا چهارشنبه 3مهرماه  ساعت 21:08 از شبكه پويا نمايش داده مي شود. "پوتين و شقايق" انيميشني دو بعدي با موضوع ايثار و شهادت است كه با زمان 20 دقيقه توليد شده است و هم اكنون در كنداكتور پخش شبكه پويا قرار دارد.
 
داستان آن درباره كبوتري است كه وصيت نامه شهيدي را با خود همراه دارد و قرار است كه آن را به خانواده شهيد برساند كه...
 
پويانمايي "نردبان"به كارگرداني بابك عابدي با تكنيك 2 بعدي در يك قسمت 20 دقيقه اي و به تهيه كنندكي مركز پويانمايي صبا توليد شده است.  داستان اين انيميشن در باره پسر بچه با نردبان خانه به ستاره ،ابر ،ماه مي رسد واز هر كدام نشان پدرشهيدش را مي گيرد و او را ملاقات مي كند.  اين برنامه روز دوشنبه 1مهر ماه ساعت 21:20 از شبكه پويا پخش مي شود
 
 انيميشن "تپه عقابها "به كارگرداني صمد غلامزاده در 26 قسمت 13 دقيقه اي با تكنيك 2 به تهيه كنندگي مركر پويانمايي صبا توليد شده است. اين مجموعه بر اساس كتاب «"عقابهاي تپه شصت" نوشته "محمدرضا بايرامي" ساخته شده است و صحنه‌هايي از جنگ تحميلي را به نمايش مي‌گذارد.
 
در اين مجموعه تلاش شد تا تصاويري از ايثارگري‌ها، فداكاري‌ها، دلاوري‌ها و شجاعت بي‌حد و وصف رزمندگان سلحشورمان در جبهه‌هاي حق عليه باطل براي كودكان و نوجوانان ميهن عزيزمان ترسيم شود.
 
 سعيد نوجواني است كه به عنوان نيروي آزاد به خط مقدم جبهه ملحق مي‌شود و با همسنگرانش به دفاع از ميهن اسلامي در مقابل دشمن مي‌پردازد.
 
" تپه عقابها" هر روز ساعت 18:30 از شبكه پويا پخش مي شود.
 
پويانمايي" والفجر" و " دستاني از غيب"  به كارگرداني اژدر دلداده و تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا توليد شده است.
 
"والفجر"با تكنيك 2 بعدي با زمان 6دقيقه توليد و قرار است در روز چهار شنبه 3 مهر ماه ساعت 17:58 از شبكه پويا پخش شود.
 
 داستان اين مجموعه با محوريت رشادتهاي رزمندگان درعمليات والفجر توليد شد.
 
"دستاني از غيب "نيز با تكنيك 2 بعدي با زمان 5 دقيقه توليد شده است كه روز يكشنبه 31شهريور ماه ساعت 18:00ااز شبكه پويا پخش مي شود.
 
مجموعه پويانمايي"سردار خيبر /شهيد همت"به كارگرداني حميد رضا ميرباقري با تكنيك 2 بعدي در يك قسمت 23 دقيقه اي وبه تهيه كنندگي مركز پويا نمايي صبا توليد شده است.
 
 داستان اين مجموعه حول محورزندگي سردار خيبرشهيد همت  از كودكي تا لحظه شهادت مي گردد.
 
 اين انيميشن روز سه شنبه 2 مهر ماه ساعت 21:06از شبكه پويا پخش مي شود
 
پويا نمايي " همسنگر دليرم"به كارگرداني اژدر دلداده در يك قسمت 4دقيقه اي با تكنيك 2بعدي و به تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا توليدشده است و قرار است روز دوشنبه 1 مهر ماه ساعت 18:02از شبكه پويا پخش مي شود.
 
" باد بادك و مسلسل "به كارگرداني علي بوريان در يك قسمت 6 دقيقه اي با تكنيك 2 بعدي و به تهيه كنندگي مركز پويا نمايي صبا توليد و قرار است روز سه شنبه 2 مهر ماه ساعت 17:57 از شبكه پويا پخش شود.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار