اهواز/دوم مهرماه :

مراسم رونمایی از 15 کتاب حوزه دفاع مقدس برگزار می شود

مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای بنیاد شهید خوزستان از رونمایی 15 عنون کتاب در حوزه دفاع مقدس در روز دوم مهرماه همزمان با سومین روز هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ عبدالمجید عقیلی در نشست پیش از ظهر امروز شنبه 30 مهرماه که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  خوزستان و رییس حوزه هنری استان برگزارشد،

با اشاره به برگزاری بیش ازهزارعنوان برنامه در استان و در سه سطح عمده و کلان، متوسط و محلی و محیطی در خصوص بزرگداشت هفته دفاع مقدس، از رونمایی از 15 جلد کتاب حوزه دفاع مقدس و همچنین 13 مستند سرداران شهید  به عنوان محوری ترین برنامه های این هفته نام برد.

وی با بیان اینکه مراسم رونمایی از 15 کتاب حوزه دفاع مقدس با مشارکت بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خوزستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حوزه هنری خوزستان برگزار می شود، عنوان کرد: از این مجموعه کتب منتشر شده 6 عنوان در حوزه حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس است که با تلاش این اداره تهیه و تولید شده اند.

عقیلی انجام این مراسم در روز دوم مهرماه با مشارکت این سه مجموعه را گام موثری در انسجام و وحدت دستگاههای مختلف در حوزه فرهنگی دانست و اظهار کرد: کتب منتشر شده با توجه خاطرات و زندگی سرداران شهید، رزمندگان و آزادگان دوره دفاع مقدس تهیه و تنظیم شده اند.

نماینده کمیته مفقودین جنگ همچنین از تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر امام (ره) از توابع شهرستان دزفول در روز چهارم مهرماه خبر داد و افزود: پیکر این دو شهید گمنام  که در منطقه فاو و محل اجرای عملیات والفجر 8 یافت شده با اجرای مراسم ویژه ای پس از تشییع در ساعت 8 صبح روز چهارم مهرماه در میدان امام خمینی شهر امام (ره) شهرستان دزفول به خاک سپرده خواهند شد.

وی همچنین گفت: مراسم شب وداع این دو شهید در شامگاه 7 مهرماه در این شهر برگزار می شود./س

برچسب ها: رونمایی ، کتاب ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.