رئیس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: 11 نمایش در همایش منطقه ای بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه به ميزباني استان به روی صحنه می رود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،میثم مرادی بیناباج اظهار داشت: این نمایش ها پس از بازبینی توسط داوران در مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور به این همایش راه یافتند.

وی افزود: همایش منطقه ای جشنواره تئاتر سوره ماه که به مدت دوسال است به این جشنواره افزوده شده در سال جاری به ميزباني خراسان شمالی برگزار مي شود.

وی هدف از برگزاری این همایش راخراسان شمالی از دیرباز میزبان جشنواره های مختلف از جمله جشنواره های سراسری و بین المللی بوده و امسال به دلیل عدم برگزاری جشنواره سراسری تئاتر رضوی و جشنواره تئاتر فجر در استان که جای خالی جشنواره احساس می شد و همچنين حضور نمايش هايي با محتوايي ارزشي و فاخر در استان میزبان این همايش هستيم.

وی نمایش‌های راه یافته به این همایش و جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه کشور را از استان‌های خراسان جنوبی با یک نمایش به نام "نه نه مونس" به کارگردانی مونا کیانی‌نژاد، گلستان دو نمایش به نام های "دریا" به کارگردانی حسن حسین نژاد و "افسانه للهوا" به کارگردانی یاسمین رضوانی، سمنان با دو نمایش به نام "سهراب کشی" به کارگردانی علیرضا مداح و"دومتر در دو متر جنگ "به کارگردانی روح الله مداح، خراسان رضوی دو نمایش به نام "92 درصد زندگی" به کارگردانی عباس جانفدا و "تارشیشه ای" به کارگردانی کیوان صباغ،مازندران دو نمایش به نام‌های "هشتمين خان" به کارگردانی علیرضا دور افکن و"ماه نو" به کارگردانی حسين کیا قربانی و از خراسان شمالی دو نمایش به نام‌های "به سبک پروانه ها" به کارگردانی علیرضا فیروزه و "در پیچ و تاپ یک کجراهه" به کارگردانی سید محسن کشمیری عنوان کرد.

مرادي اظهار داشت: همه این نمایش ها در همایش منطقه ای جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه که 3 تا 5 مهر ماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار می شود به روی صحنه می‌رود.

گفتنی است: علاقندان می‌توانند برای دیدن این نمایش ها از 11 صبح الی 21 شب به تالار حافظ و تالار گلشن مراجعه کنند/س

برچسب ها: همایش ، تئاتر ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.