مشهد/وزیر بهداشت در مشهد مقدس:

نظام سلامت ما نظام کارآمدی نیست

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی دقایقی پیش در آیین افتتاحیه فاز 2 بیمارستان فوق تخصصی رضوی و پیشرفته‌ترین مرکز پزشکی هسته‌ای کشور در محل بیمارستان فوق تخصصی اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید و دولت اعتدال، اعلام می‌کنم که اعتدال را از آیت‌الله واعظ طبسی آموختم.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، 

وزیر بهداشت افزود: امروز در این مراسم شاهد افتتاح پروژه عظیمی برای کمک به سلامت مردم هستیم که این افتتاح برای خدمت به مردم چه هموطنان و چه دیگر همسایگان کشورهای مجاور افتخار است.

به گفته قاضی‌زاده این بخش پزشکی در حوزه تشخیصی، پیشگیری و درمان آماده ارائه خدمات به تمامی مردم است.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه نظام سلامت ما کارآمد نیست ابراز کرد: وقتی نظام سلامت کارآمدی نباشد، مایه سرافکندگی بوده و باید در این حوزه تلاشی ویژه کرد.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: یکی از معیارها در دولت اسلامی موفقیت دولت مردم در بحث نظام سلامت بوده و حوادث ناگوار و غیرمترقبه که سبب می‌شود نتوانیم کمک سریع‌السیر به هموطنان داشته باشیم نشان از ناکارآمدی سلامت بوده و مایه سرافکندگی است.

وی افزود: سهم اعتباری بخش سلامت کم بوده و با بحران مالی مواجه هستیم و امیدواریم حمایت‌های بیشتری از ما صورت گیرد تا بتوانیم در این حوزه اقدامات موثر انجام دهیم.

وزیر بهداشت در مشهد مقدس گفت: یکی از وظایف این مجموعه درمانی در ارائه خدمات، تربیت نیروهایی که در کشورهای اسلامی در بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی زیر بیرق امام رضا (ع) خدمت کنند./س

برچسب ها: وزیر ، بهداشت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.