مسابقات قهرمانی تکواندو و کاراته خواهران ورزش بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهید سیده طاهره هاشمی از 28 شهریور به مدت دو روز در مازنداران انجام می‌شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسابقات قهرمانی تکواندو و کاراته کشوری بانوان بسیج به میزبانی سپاه کربلای مازنداران برگزار می شود.

شانزدهمین دوره رقابت های تکواندو و کاراته قهرمانی بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهید سیده طاهره هاشمی از 27 شهریور به مدت دو روز انجام می شود. در این مسابقات 488بانوی ورزشکار بسیجی از 22 استان در رده های مختلف سنی در رشته های کاراته و تکواندو با هم رقابت می کنند.

گفتنی است؛ این رقابت ها هر ساله با هدف ترویج ورزش در بین بانوان و گسترش آن برگزار می شود تا علاوه بر آن، زمینه شکوفایی استعدادهای ورزشی بانوان را فراهم کند. در مراسم افتتاحیه این مسابقات که با حضور مسئولین لشگری و کشوری استان مازندران و شهرستان فریدون کنار و سردار یزدانی مسئول سازمان ورزش بسیج پس از تلاوت چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران و رژه تیم ها مراسم افتتاحییه صورت گرفت.

سردار یزدانی در مراسم افتتاحییه این مسابقات بیان داشتند: تحصیل ،تهذیب و ورزش مسیر حرکت ورزش بسیج در ایجاد الگوی سعادتمندی در میان جوانان می باشد و ورزش بسیج بدنبال تحقق یافتن منویات مقام معظم رهبری در این بخش میباشد.

لازم بذکر است، در مراسم افتتاحییه از خانواده محترم شهدای ورزشکار و خواهر جانباز ورزشکار تجلیل به عمل آمد و با تقدیم اهداء گل توسط مسئولین و ورزشکاران به جایگاه مقام بالای شهداء ادای احترام شد.

در پايان خاطر نشان مي‌شود: مسئولان و تعدادی از خواهران ورزشکار بسیجی بعد از مراسم افتتاحییه به منزل شهیدی رفته و با خانواده آن شهید ورزشکار دیدار داشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار