کاروان تیم ملی ووشو کشورمان دوشنبه شب یکم مهر برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی عازم اندونزی می شوند.

مجید ملکی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم های ملی ووشو در بخش تالو و ساندا و در بخش بانوان و آقایان دوشنبه شب یکم مهرماه تهران را به مقصد اندونزی ترک می کنند.

مدیر تیم های ملی ووشو افزود: طبق برنامه سفرمان عصر سه شنبه 2 مهرماه به شهر پالامبانگ که مکان برگزاری مسابقات است می رسیم که پس از دو روز استراحت در روز 4 مهرماه وزن  کشی ووشو کاران را خواهیم داشت و در روز 5 مهرماه قرعه کشی و تمرین تیم ها را در برنامه خود داریم.

وی ادامه داد: رقابتهای تالو و ساندا از روز 6 مهر به مدت 4 روز در شهر پالامبانگ برگزار می شود و در روز چهارشنبه 10 مهر نیز اندونزی را به مقصد تهران ترک خواهیم کرد که پنج شنبه 11 مهر به کشور می رسیم.

ملکی تأکید کرد: با توجه به چند روز فاصله ای که از زمان ورودمان به دهکده بازیها تا برگزاری رقابتها داریم، بهترین فرصت است تا ووشوکاران با شرایط آب و هوایی اندونزی و فضای میدان مسابقات وفق پیدا می کنند.

وی در پایان افزود: در بازیهای کشورهای اسلامی در رشته ووشو در بخش بانوان فقط در قسمت اجرای فرم (تالو) برگزار می شود به همین منظور ما نیز در بخش بانوان سه تالوکار اعزام خواهیم کرد اما در بخش آقایان هم در قسمت مبارزه (ساندا) و هم در قسمت اجرای فرم (تالو) ووشوکار به اندونزی می فرستیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار