ایلام/

راه اندازي سه واحد توليدي در منطقه ويژه اقتصادي مهران

رييس اداره صنعت، معدن و تجارت مهران از تاسيس سه واحد توليدي در منطقه ويژه اقتصادي اين شهرستان توسط يك سرمايه گذار بخش خصوصي خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فرزاد مرادي با اعلام این خبر گفت: يكي از سرمايه گذاران بخش خصوصي با هدف خودكفايي ، ايجاد زمينه صادرات و توليد و فراهم شدن شغل براي جوانان جوياي كار اقدام به راه اندازي اين واحدهاي توليدي در منطقه ويژه اقتصادي مهران خواهد كرد
وي افزود: احداث سردخانه، انبار نگهداري كالا، برپايي نمايشگاه دائمي، ايجاد غرفه هاي تجاري و ساماندهي صادرات كالا در بازارچه مرزي مهران از مهم ترين برنامه ها در دست اجرا براي توسعه اين منطق مرزي است.
رييس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران ادامه داد: همه ما وظيفه داريم مشكلات و موانع موجود بر سر راه سرمايه گذاران بخش خصوصي در راستاي آسان سازي در صادرات كالا، توليد و فراهم شدن زمينه اشتغال در اين منطقه را برطرف كنيم.
مرادي بيان كرد: ما با هر سرمايه گذاري كه بتواند در شهرستان مهران به كار و تلاش و فعاليت اقتصادي بپردازد همكاري و مساعدت لازم را خواهيم كرد.
وي يادآور شد: تصويب شدن منطقه ويژه اقتصادي مهران در هيات دولت و آغاز عمليات اجرايي آن در هفته هاي اخير با حضور استاندار و نمايندگان مجلس باعث شده تا سرمايه گذاران بخش خصوصي به اين شهرستان ورود پيدا كنند../س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.