در یک عملیات پاکسازی و ضربتی برای پاکسازی عباس‌آباد شهرستان نکا از ناهنجاری‌های مختلف تعدادی از ساختمان‌های ناهنجار که محلی امن برای خلافکاران و اراذل و اوباش بوده است، تخریب شد.

فرماندارشهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: این تخریب با حکم قضایی دادستان و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی انجام و تعدادی از افراد هنجارشکن اجتماعی در این عملیات دستگیر شدند و هیچ خانواده‌ای در این منازل سکونت نداشتند.

رجبی افزود: برخی از اماکن در محله عباس‌آباد در نکا محلی مناسب و به نوعی پاتوق توزیع مواد مخدر و امثال آن بوده است که این افراد ناهنجار دستگیر و تحویل مراجع قضایی و قانونی شدند.

وی با اشاره به چگونگی تردد در عباس‌آباد تصریح کرد: نیروی انتظامی مسئول ایجاد امنیت در شهرستان است و بر همین اساس نیز با برنامه‌ریزی نیروهایی در این محله مستقر و رفت و آمد و تردد افراد در این محله کنترل می‌شود. فرماندارشهرستان نکا با اشاره به انتخاب 15 نماینده از عباس آبادی‌هاگفت: مشکلات اجتماعی و فرهنگی این منطقه از طریق نمایندگان شما بررسی می‌شود و عباس‌آبادی ‌ها باید با همکاری با مسئولان به بیان مشکلات و معضلات خود بپردازند./ز


برچسب ها: پاکسازی ، اراذل ، نکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.