به میزبانی شهرستان تویسرکان؛

دور نهایی لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور برگزار می شود

رييس هیات کبدی استان همدان از میزبانی شهرستان تویسرکان برای برگزاری دور نهایی لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمود کوثری فرد اظهار داشت: ورزشکاران کبدی استان به خصوص شهرستان کبودراهنگ در طول چند سال فعالیت خود توانستند خود را به عنوان یکی از مدعیان این رشته در کشور و در رده های سنی مختلف معرفی و ثابت کنند.
 
وی ادامه داد : با توجه به استعداد خوب جوانان استان در این رشته ورزشی هیات استان در نظر دارد کبدی را در دیگر شهرستان های استان گسترش دهد و به همین علت درخواست میزبانی شهرستان تویسرکان برای دور نهایی لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور را به فدراسیون دادیم.
 
رییس هیات کبدی استان تصریح کرد: بعد از میزبانی خوب کبودراهنگ در نهمین دوره رقابت های کبدی استاندارد جوانان پسر کشور مسوولان فدراسیون میزبانی پیکارهای نهایی لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور را نیز به تویسرکان واگذار نمودند و امیدواریم میزبان خوبی برای این رقابت ها باشیم .
 
وی اظهار داشت: این مسابقه ها به احتمال فروان 26 مهرماه و با ده تیم برتر دور مقدماتی حضور تیم های شهرداری تبریز، هیات کبدی گرگان، مجتمع توریستی غار علیصدر همدان، هیات کبدی نقده و سیستان و بلوچستان، موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج کرمانشاه، هیات کبدی رامهرمز، مازندران، کرمان و مرکزی برگزار می شود.
 
کوثری فرد افزود: تیم کبدی علیصدر کبودرآهنگ نماینده استان در این رقابت ها با تمام قوا به مصاف حریفان خواهد رفت و خوشبختانه90 درصد بازیکنان کبدی این شهرستان را افراد بومی و باانگیزه کبودراهنگی تشکیل می‌دهند و شرکت سیاحتی علیصدر نیز حمایت خوبی از این رشته دارد.
 
وی با قدردانی از اداره ورزش و جوانان و هیأت کبدی شهرستان کبودراهنگ گفت: مسابقه ها به خوبی برگزار شد و شهرستان کبودراهنگ از عهده میزبانی برآمد و برگزاری چنین بازی هایی در استان زمینه شکوفایی ورزشکاران را به همراه خواهد داشت و جا دارد از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان در حمایت از کبدی و زحمات لطیفی رییس اداره شهرستان و یاری رییس هیات کبدی کبودرآهنگ در برگزاری این رقابت ها تقدیر و تشکر کنم.
برچسب ها: همدان ، کبدی ، تویسرکان ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار