شربیانی: علی اکبری بدون توجه به قرعه برای طلا می جنگد/از عملکرد بچه ها رضایت داریم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:برای امیر علی اکبری که به غیر از طلا به هیچ چیز دیگر فکر نمی کند قرعه و شانس مهم نیست.

مهدی شربیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:امیر علی اکبری در حال حاضر یکی ازبرترین فرنگی کاران سنگین وزن در دنیاست و همه حریفان از رویارویی با وی هراس دارند.

وی ادامه داد: دو سال دوری از میادین باعث شده علی اکبری تشنه کسب مدال باشد که امیدورایم با رسیدن به سکوی قهرمانی این امر محقق شود.

شربیانی درباره وضعیت بیابانگرد وعلیزاده که امروز روی تشک خواهند رفت نیز اظهار داشت:افشین بیابانگرد و هادی علیزداه پورنیا به لحاظ روحی و روانی در شرایط مساعدی قرار دارند و کشتی های خود را بگیرند به طور حتم آنها نیز شانس قرار گرفتن روی سکو را خواهند داشت.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد عملکرد 4 فرنگی کار کشورمان درپایان روز دوم مسابقات جهانی اظهار داشت:طالب نعمت پور که بی نقص،پرقدرت و با شایستگی تمام به مدال طلا رسید و جای هیچ صحبتی را باقی نگذاشت.مهدی علیاری واقعاً در عین جوانی تا دیدار رده بندی خوب پیشرفت و به کم تجربگی خودش باخت وگرنه می توانست به مدال برسد.نوربخش هم عملکرد بدی نداشت اما فقیری نتوانست انتظارات ما زا برآورده سازد.در هر صورت با توجه به این که تغییرات کلی در تیم فرنگی بوجود آمد و با توجه به جوانی بچه ها، عملکرد فرنگی کاران قابل قبول بوده که امیدورایم در نهایت روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار بگیریم./آق

 

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، جهانی ، بوداپست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار