فرشید فارس گفت: تا به امروز فدراسیون دوچرخه سوار برای پیشرفت ملی پوشان برخی تیمها می خواهد کم کاری هایش را جبران کند.

رکابزن تیم صنعت مس کرمان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به دلیل شرکت در مسابقات محدود و اعزام رکابزنان به مسابقات سطح دوچرخه سواران کشورمان بسیار پائین آمده است.

وی افزود: تا به امروز فدراسیون به مسابقات بین المللی اعزام رسمی را نداشته تا دوچرخه سواران بتوانند از فرصت هایشان به درستی استفاده کنند تا تجربیاتشان را افزایش دهند و همین امر باعث شده روی سطح مسابقات داخلی همچون لیگ برتر پیست تاثیر بگذارد و سال به سال سطح کیفی این رقابت پایین بیاید.

وی در ادامه از سطح مسابقات و نحوه برگزاری مسابقات لیگ پیست دوچرخه سواری انتقاد کرد و اذعان داشت: مسابقات لیگ پیست در سال 1392، 4 تیم اعلام آمادگی کردند که این تیمها همیشه در تمامی مسابقات حضور داشتند و اکثر تیمهای مطرح دوچرخه سواری به علت بودجه زیادی که فدراسیون از آنها خواستار شد، از حضور در این رقابت ها انصراف دادند و همچنین برای حضور در لیگ سال 92 فدراسیون از تیم ها جداگانه پول ورودی مسابقات را دریافت کرد و تمامی مسائل تیم ها از جمله تغذیه و پول رفت و آمد به عهده خود تیمها است.

فارسی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر فدراسیون دوچرخه سواری نه تنها برای پیشرفت رکابزنان فعالیت مفیدی را انجام نداده است، بلکه با دریافت این پولها می خواهد مشکلات مالی شان را جبران کند.

در صورتی که درست این است که فدراسیونها در هر زمانی حامی ورزشکارانش باشد تا ملی پوش ها با انگیزه بالا در رقابت ها حاضر شوند و بهترین نتایج را کسب کنند./آق
برچسب ها: دوچرخه سواری ، فارس ، مس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار