کردستان/

سومین واحد شهاب ملی کردستان در سنندج افتتاح شد

سومین واحد تمام الکترونیک شهاب ملی استان کردستان امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان استان در سنندج افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه باشگاه خبرنگاران ، رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: 27 اسفند سال گذشته نختسین واحد تمام الکرونیک شهاب ملی در سنندج، دومین واحد در مریوان و امروز هم شاهد افتتاح سومین واحد در شعبه مرکزی سنندج هستیم.

حاجی عباسی تصریح کرد: چهارمین واحد شهاب ملی در شهرستان قروه به زودی افتتاح می‌شود و بعد از آن در سقز و دیگر شهرستان‌های استان هم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی کردستان را یکی از استان‌های پیش‌رو در عرصه راه‌اندازی طرح شهاب خواند و بیان داشت: در استان اصفهان با 200 شعبه تاکنون دو شعبه مجهز به طرح شهاب شدند در صورتیکه کردستان با 50 شعبه تاکنون در سه شعبه این طرح راه‌اندازی شده است.

وی افزایش سرعت، امنیت دریافت و انتقال وجه،کاهش هزینه عملیات بانکی، و افزایش ساعات ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی و در فضایی کاملاً مجهز با استفاده از تجهیزات الکترونیک مانند دستگاه‌های خودپرداز، خود دریافت و کیوسک بانک را از اهداف اجرای طرح شهاب ذکر کرد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد مشتریان می‌توانند بدون محدودیت زمانی و در تمامی ساعات شبانه‌روز از خدمات متنوع بانکی بهره‌مند شوند.

عباسی خاطرنشان کرد: بانک ملی اکنون در هشتاد و پنجمین سال ارائه خدمت به مردم ایران اسلامی قرار دارد و در طول این سال‌ها توانسته به خوبی اعتماد مردم را جلب کند.

وی اظهارداشت: بانک ملی به عنوان خدمت‌گذار مردم و بازوان دولت‌های مختلف با تمام توان و نیرو تلاش کرده و می‌کند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان هم در این مراسم گفت: ارائه خدمات در تمامی عرصه‌ها و سطوح مختلف نشان از وجود امنیت پایدار در کشورمان است.

حجت‌الاسلام میرقربان ادامه داد: امنیت موجود در کشور خون بهای هزاران شهید است که باید برای حفظ آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی عنوان کرد: اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری منجر به بیمه شدن کشورمان در مقابله با توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان شده است.
برچسب ها: کردستان ، سنندج ، شهاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.