رئیس انجمن رول ایران گفت: ملی پوشان ایران خود را برای حضوری شایسته در این مسابقات آماده کرده اند و امید بسیار داریم یکی از سکوهای قهرمانی را به نام ایران به ثبت برسانیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهرداد حاج علیزاده در این خصوص خاطر نشان کرد: دومین دوره رقابت های جام جهانی رول بال از یازدهم مهرماه مصاف با سوم اکتبر به میزبانی شهر نایروبی کنیا آغاز خواهد شد که طی آن 20 تیم برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

وی در خصوص حریفان تیم ایران تصریح کرد: بر اساس ارزیابی هایی که صورت گرفته است تیم های دانمارک، هند، بلاروس و انگلستان مدعیان رقابت ها هستند و برای کسب جایگاهی در خور شان نام ایران باید با آنها رقابت کنیم.

رئیس انجمن رول بال در خصوص احتمال مدال آوری ایران در رقابت های جهانی گفت: اولین دوره این مسابقات در هند برگزار شد و آنچه در آن رقابتها به دست آمد نشان از توانایی تیم های جهانی دارد. در این مدت و پس از بررسی تیم های مدعی، تمرینات خود را دنبال کردیم و پیش بینی ما بر این است که می توانیم در کنیا بر روی سکو برویم که امیدواریم با تلاش کلیه نفرات این مهم محقق شود.

گفتنی است بردیا خیاطیان، میلاد گودرزی، امید داوری، محمد امین اسلام زاده، محمد رضا طلاکش، مهدی محمد زاده، علیرضا فلاحی، جواد حمیدپناه، نوید حمید پناه، مهرداد صافی، مسیح امین خواه، و محمد آخوندزاده (بازیکنان) ، مهرداد حاجی علی زاده ( مربی) فرزاد حاجی علی زاده ( سرپرست) علیرضاذوالقدر شجاعی ( نماینده فدراسیون) و تکمه چی ( نماینده سازمان لیگ) تیم اعزامی کشورمان را تشکیل می دهند./زر

برچسب ها: تیم ملی ، رول ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار