حجت‌الاسلام شجونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

انتقام‌گيري برخي از اصلاح‌طلبان از اصولگرايان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برخي اصلاح‌طلبان به دنبال انتقام‌گیری وقایع 88 هستند و چنان در شورای شهر از اصولگرایان انتقام می‌گیرند که گویی آنها از ملیتی دیگر هستند.

"حجت‌الاسلام جعفر شجونی"، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامیدن امسال به نام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی"‌ اظهار داشت: دولت در طریق رسیدن به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مد‌نظر رهبر‌معظم‌انقلاب است اما متاسفانه برخي اطرافیان دکتر روحانی بر خلاف شخص رئیس‌جمهور به جای کلید، داس در دست گرفته‌اند.

وی ادامه داد: عملکرد سرپرست وزارت علوم در برکناری رئیس دانشگاه علامه‌ طباطبائی که به وضع بدی صورت گرفت و عملکرد اصلاح‌طلبان در برابر اقدام الهه‌راستگو، قابل قبول نیست؛ به نوعی ناشی‌گری صورت گرفت و بعید به نظر می‌رسد که جعفر توفیقی با این شرایط از مجلس شورای اسلامی، رای اعتماد بگیرد.

شجونی افزود: مجلس شورای اسلامی به تبعیت از مقام‌معظم‌رهبری به عده‌ای از وزرا رای اعتماد داد و مشخص نیست که این رویه ادامه پیدا کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به عملکرد اصلاح‌طلبان تصریح کرد: برخي اصلاح‌طلبان به دنبال انتقام‌گیری وقایع 88 هستند و چنان در شورای شهر از اصولگرایان انتقام می‌گیرند که گویی آنها از ملیتی دیگر هستند.

شجونی در خاتمه با تاکید بر تبعیت دولت از مقام‌معظم‌رهبری خاطرنشان کرد: امیدواریم که دولت یازدهم در راستای حماسه اقتصادی قدم بردارد و در جبران مسائل گذشته به قول خود عمل کرده و با بیکاری و گرانی مبارزه کند.
انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، مجلس ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار