آخر هفته با دریچه – بسته شماره 23؛

بهترین نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت + دانلود

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین نرم افزار‌های این هفته‌ی دریچه را دانلود کنید. برنامه‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

برنامه ای کاربردی

فایروال ویندوز را کنترل کنید + دانلود

نرم افزار Windows Firewall Control برنامه ای کاربردی برای دسترسی سریع و آسان به گزینه های فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار بهترین ابزار برای مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوزهای  8، 7، ویندوز سرور 2008 می باشد.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

امنیتی

فایل ها را به صورت دائمی از رایانه تان حذف کنید + دانلود نرم افزار

  در صورتی قصد دارید هارد دیسک یا مموری کارت رایانه یا گوشی تان را تعویض کنید یا بفروشید این برنامه می تواند به گونه ای فایل ها را حذف کند که با هیچ برنامه ای قابل بازیابی نباشد. پاک کردن فایل ها به صورت معمولی فقط داده را به صورت ظاهری حذف می نماید، ولی این نرم افزار Clean Disk Security علاوه بر حذف ظاهری می تواند داده فایل را به صورت کامل حذف نماید و با حذف به این روش دیگر فایل ها را نمی توان بازیابی کرد. همچنین برنامه می تواند به صورت اتوماتیک فایل های غیر ضروری رایانه مانند: کش های مرورگر و فایل های موجود در سطل آشغال را پاک کند.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

ماشین حساب حرفه ای برای اندروید + دانلود

با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید، حتما دانش آموزان برای انجام امور محاسباتی درس های مختلف شان نیازمند یک ماشین حساب حرفه ای هستند، تا در درس هایی مانند ریاضی و فیزیک از آن کمک بگیرند. نرم افزار Swipe Calculator FREE به این مشهور است، که سرعت کاربر را بسیار افزایش می دهد و سبب می شود که کارها سریع تر انجام شوند. با استفاده از این نرم افزار می توانید عملیات هایی مانند: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را انجام دهید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

 

برنامه امنيتي براي گوشي هاي نوكيا + دانلود

اگر گوشي نوكيا با سيستم عامل سيمبين داريد و مي خواهيد كه يك برنامه امنيتي براي رمزگذاري بر گوشي روي آن نصب كنيد دريچه به شما Private Apps n Easy Lock v1.0 را پيشنهاد مي كند.
 

 

    
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

2 نرم افزار و یک بسته ی تصویر زمینه؛

بسته ویژه دریچه به مناسبت "آغاز هفته ی دفاع مقدس"

 به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در تحریریه دریچه تصمیم گرفتیم برای زنده کردن یاد آن دوران بسته نرم افزاری، تصاویر زمینه و بازی های ایرانی را برای این هفته آماده کنیم.
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

پلیر قدرتمند و شیک برای آیفون + دانلود

تا کنون پلیر های گوناگونی برای سیستم عامل ios معرفی گردیده است، که این پخش کننده فایل های صوتی و تصویری Infuse: Play More, Convert Less یکی از بهترین های آن ها است، از دلایل برتری و موفقیت این نرم افزار می توان به پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج و ظاهر زیبا اشاره کرد. این پلیر می تواند ویدیو های شما را با کیفیت بسیار بالا حتی در ۱۰۸۰p پخش کند و از فرمت هایی قبیل: MKV, AVI, WMV, FLV, OGM, OGV, ASF, 3GP, DVR-MS, WebM, and WTV پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی نرم افزار می توان به پشتیبانی از پخش زیر نویس اشاره نمود که در آن هم از فرمت هایی مانند: SRT, SSA, SUB, DVDSub, PGS, XSUB, Timed Text, VobSub, DVB پشتیبانی می کند.
 

 

 


 

 

بسته ویژه دریچه

نرم افزارهای ضروری برای گوشی‌ حجاج + دانلود

اگر امسال سعادت سفر حج نصیبتان شده دریچه به شما توصیه می کند تا این بسته نرم افزاری را بر روی گوشی خود نصب کنید.
حج یکی از مهم‌ترین فروع دین اسلام است. مسلمانان با داشتن شرایطی مکلف‌اند در دهه اول ماه ذی‌الحجه به مسجد الحرام در شهر مکه در عربستان سعودی رفته و مجموعه‌ای از اعمال نیایشی را به‌جا آورند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

برای رایانه

پنجره های ویندوز 8 را شفاف کنید + دانلود

Aero Glass for Windows 8 ابزاری برای فعال کردن شفافیت پنجره ها در ویندوز 8 است. کاربرانی که از ویندوز 7 به ویندوز 8 به روز رسانی کرده اند از عدم شفافیت پنجره ها یا همان ویژگی Aero Glass برخوردار هستند و همواره سعی داشتند تا با ترفندهایی شفافیت پنجره ها را در آن بازیابی کنند.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

Dr.Web Anti-virus Light

آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید + دانلود

فایل ها و برنامه های ویروسی و مخرب یکی از عوامل کاهش سرعت تلفن همراه و از دست رفتن فایل ها موجود در مموری کارت است، با استفاده از این نرم افزار Dr.Web Anti-virus Light به راحتی می توانید ویروس ها را از مموری گوشی تان حذف کنید. همچنین این نرم افزار را می توان یک آنتی نت قدرتمند دانست، چون قادر است در هنگام وبگردی حریم و امنیت شما را حفظ کند. از قابلیت های نرم افزار می توان به بروز رسانی مداوم اشاره کرد. 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

بیش از 250 مورد تصویر؛

مجموعه بسیار زیبا تصاویر "بسم الله الرحمن الرحیم" + دانلود

در این گزارش قصد داریم مجموعه ای زیبا و گرافیکی از تصاویر "بسم الله الرحمن الرحیم" را معرفی و آماده دانلود کنیم. اکثر تصاویر دارای کیفیت بسیار مناسب هستند و شما می توانید در انواع محیط ها از آن ها استفاده کنید. نمونه ای از تصاویر را می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید. از ویژگی های این تصاویر می توان به وجود فرمت jpg در تمامی آن ها اشاره نمود.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


screensaver

مانیتور رایانه‌تان را به یک آکواریوم طبیعی تبدیل کنید + دانلود

Goldfish Aquarium یک محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا است که مانیتور شما را به یک آکواریوم طبیعی تبدیل می کند. این محافظ صفحه نمایش دارای تنظیمات بسیاری است که شما با تغییرات در آن می توانید آکواریم دلخواه خود را پدید آورید. در نسخه آزمایشی آن شما فقط یک ماهی در آکواریم دارید ولی با دانلود کرک آن شما می توانید به دلخواه نوع ماهی ها و تعداد آنها را تعیین کنید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

بــرای رایــانه

کنترل ارسال و دریافت اطلاعات در اینترنت + دانلود

نرم افزار کنترل ارسال و دریافت اطلاعات، نرم افزاری است کاربردی و رایگان در جهت کنترل میزان ارسال (Upload) و دریافت (Download) اطلاعات در اینترنت یا شبکه های محلی.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

یک نرم افزار ضروری برای رایانه شما + دانلود

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player هستند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

ضبط تماس هاي گوشي هاي هوشمند + دانلود

توسط برنامه Call Recorder Full می توانید مکالمات تلفنی خود را راحت و با کیفیتي مناسب ضبط کنید.



 

 


برای رایانه

با Mozilla Thunderbird ایمیلتان را مدیریت کنید + دانلود

نرم افزار Mozilla Thunderbird همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است کافی است این نرم افزار را نصب کنید تا از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. اگر هم از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد. Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق" می باشد.

 

 


نرم افزار نقاشی و ویرایش عکس برای رایانه + دانلود

این نرم افزار NeoPaint یک برنامه ی قدرتمند برای تهیه نقاشی و ویرایش تصاویر در رایانه است، از لحاظ امکانات قابل مقایسه با نرم افزار نقاشی خود ویندوز یعنی Paint نیست و دارای ابزارهای پایه ای نقاشی مانند مداد، قلموی نقاشی، Clone، Stamp pad خط، متن و پاک کن است، البته دارای قابلیت های دیگری مانند: Flip، Rotate، Resize است. همچنین می توانید تصاویر و نقاشی های ساخته شده را با فرمت های مختلف مانند: pdf ذخیره کنید.
 

 


تم زيبا براي نوكيا + دانلود

تم Galaxy Bubble Effect  براي گوشي ها با سيستم عامل سيمبين s60v5 طراحي شده است. كه مي تواند حال و هواي صفحه نمايش گوشي همراه شما را تغيير دهد./ط

 

 


مطالب مفید را آرشیو کنید

نرم افزاری مفید برای وبگردها + دانلود

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید در وبگردیتان کلی مطالب مفید جمع آوری می کنید و این ها را به شکل صفحات وب ذخیره می کنید تا حالا برای پیدا کردن یک موضوع چقدر وقت صرف می کنید، پیدا کردن یک مطلب از بین هزاران مطلب کار ساده ای نیست؛ اگر می خواهید این مقالات و مطالب مفیدتان را دسته بندی کنید دریچه فناوری اطلاعات به این دسته از کاربران نرم افزار eDocOne را معرفی می کند.

 



 


اندروید و آیفون

پیدا کردن گوشی مفقود یا سرقت شده + دانلود نرم افزار

دیگر لازم نیست نگران مفقود یا سرقت شدن تلفن همراه هوشمندتان باشید، برای رفع این نگرانی فقط کافی است نرم افزار find My Phone بر روی گوشی خود نصب کنید. در صورت مفقود یا سرقت گوشی شما می توانید با ارسال یک پیامک به تلفن همراهتان از مکان آن مطلع شوید، اگر تلفن همراهتان را گم کرده اید، با ارسال پیامک گوشی شما زنگ می خورد و شما از مکان آن اطلاع می یابید و اگر هم گوشی به سرقت رفته باشد نرم افزار با استفاده از gps گوشی، مختصات محل تلفن همراه را برای شما ایمیل می کند و شما می توانید با استفاده از گوگل مپ از مکان دقیق آن مطلع شوید.
 

 


بخش نهم / نكات آموزشي ويژه اندرويدي‌ها؛

آموزش کار با نرم افزار gps سخنگو نویتل + دانلود نرم افزار و نقشه ايران

در این گزارش از سلسه آموزش های اندروید، قصد معرفی GPS و نحوه کار با یکی از نرم افزارهای آن را داریم. اما اگر نمی دانید GPS چیست؟ و به چه نحوه ای عمل می کند حتما در ابتدا متن زیر را بخوانید.
 

 


 

برای رایانه

بر روی فیلم ها واترمارک قرار دهید + دانلود

 Aoao Video Watermark Pro نام نرم افزاری قدرتمند برای ایجاد Watermark بر روی ویدئو ها و فایل های تصویری است. Watermark به معنی امضای صاحب اثر می باشد که شرکت های صوتی و تصویری برای جلوگیری از کپی رایت فایل هایشان بر روی فیلم ها قرار می دهند. این نرم افزار قابلیت اضافه کردن لوگو ها، متن ها، تصاویر، انیمیشن ها و.... را بر روی فیلم ها با کیفیت بالا داراست. همچنین این نرم افزار فرمت های AVI, MP4. MPEG, WMV, MKV, MOV, FLV, SWF, 3GP را پشتیبانی می کند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

سه بعدی

تصویر زمینه ی " گلخانه ی جادویی" برای اندروید+ دانلود

این تصویر زمینه Magic Greenhouse 3D Pro lwp v1.0 یکی از زیباترین والپیپرهای سه بعدی و زنده برای گوشی های هوشمند اندرویدی است. شاید برای شما این سوال پیش آید که دلیل جادویی بودن این تصویر زمینه چیست؟ بله تصویر زمینه جادویی است و در آن گل ها و گیاهان زنده هستند، فقط کافی است که به صفحه نمایش ضربه تند بزنید، خواهید دید که گیاهان به حرکت شما واکنش نشان می دهند. از ویژگی های آن می توان به محیط زیبا و آرام بخش اشاره کرد.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

دانلود 4 نرم افزار برای دانش آموزان!

به مناسب بازگشایی مدارس و راهی شدن دانش آموزان به کلاس های درس، تصمیم داریم تا تعدادی نرم افزار مفید که می توانند شما را در درس هایتان یاری نمایند را معرفی کنیم.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

هدیه دریچه به اولین ماه پاییزی ها؛

والپیپر و تقویم مهر ماه ۱۳۹۲ + دانلود

 این ماه نیز به مانند ماه های گذشته تیم تحریریه دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری برای شما کاربران محترم تعدادی والپیپر بسیار شیک برای مهر ماه آماده کرده تا کاربران تصاویر تکراری و خسته کننده محیط دسکتاپ خود را عوض کننده و رنگ و لعاب تازه ای به محیط دسکتاپ خود بدهند.

...:::  متولدین مهر ماه تولدتان مبارک :::...
 

 


 

برای اندروید؛

گوشیتان را به یک اسکنر حرفه ای تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

بدون هیچ گونه هزینه ای تلفن همراه اندرویدیتان را به یک اسکنر حرفه تبدیل کنید و به راحتی اسناد و مدارک را اسکن کرده و با فرمت های jpeg و pdf ذخیره کنید. هنوز هم در توانایی های نرم افزار شک دارید؟ نابغه ی اسکن بیش از 8 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و چندین بار در فروشگاه های مختلف موفق به کسب جایزه های گوناگون شده است.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

برای اندروید

گوشی هوشمندتان را به یک دوربین مدار بسته تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

بدون هیچ هزینه ای مکان دلخواهتان را به دوربین مدار بسته مجهز کنید، برای انجام این کار فقط کافی است، نرم افزار Doorbin madarbaste v1.1 را بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید. پس از اجرای نرم افزار، برنامه یک آی پی آدرس به شما می دهد، که باید آن را در مرورگر رایانه تان وارد کنید، پس از وارد کردن آی پی تصاویر دوربین شما در رایانه به نمایش در می آید.
 

 

 


 

HD Wallpapers؛

تصاویر پس زمینه برای مانیتور رایانه شما + دانلود

این بار دریچه فناوری اطلاعات 10 تصویر با کیفیت (HD) در موضوعات مختلف را برای شما کاربران قرار داده است. این تصاویر را می توانید در پس زمینه دسکتاپ رایانه استفاده کنید و لذت ببرید.

 



 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

نرم افزاري كه آموزش جغرافيا را براي شما آسان مي كند + دانلود

با شروع فصل مهر و مدرسه، دانش آموزان  نیاز به آموزش  و یادگیری مختلفی پیدا می کنند ما هم یه نرم افزاری را به شما پیشنهاد میدیم تا بتوانید برای آموزش جغرافی به راحتی از آن استفاده کنید Seterra نرم افزاری مفید و متنوع برای آموزش و یادگیری جغرافیای جهان است.
با استفاده از این نرم افزار می توانید با مکان، نقشه، پرچم و پایتخت کشورهای جهان در تمام قاره ها آشنا شده و همچنین با محدوده های مختلف از جمله خاور میانه، خاور دور و ... بیشتر آشنا می شوید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

مدیریت صحیح بر مصرف باتری گوشی های آیفون + دانلود نرم افزار

این نرم افزار Battery 2.6 می تواند مصرف باتری گوشی هوشمند شما را کاهش دهد، برنامه با مدیریت صحیح و کامل بر روی قسمت های مختلف گوشی از جمله: صفحه نمایش,دوربین, وایرلس,بلوتوث، اسکرین ها و برنامه ها …. می تواند مصرف باتری گوشی تان را بسیار کاهش دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به وجود نوار ابزار حرفه ای و هوشمند آن اشاره کرد و می تواند زمان تقریبی مدت نگهداری باتری هنگام کار با بخش های مختلف گوشی را تخمین بزند و به شما اطلاع رسانی کند.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

برای اندروید؛

ویندوز 8 را به گوشی هوشمندتان بیاورید + دانلود نرم افزار

اگر از دوستداران ویندوز 8 هستید و علاقه دارید آن را هم بر روی تلفن همراه اندرویدی خود داشته باشید، می توانید نرم افزار Windows 8 +Launcher را دانلود کنید. این نرم افزار به صورت کاملا حرفه ای فضای ویندوز 8 را برای شما باز سازی می کند. از نمونه، باز سازی های بسیار زیبا نرم افزار می توان به مواردی چون: جیمیل، اخبار، آب و هوا، توییتر، تقویم و ... اشاره کرد. این نرم افزار علاوه بر تبدیل منوی گوشی شما به ویندوز8 دارای ویدجت های زیبا و کاربردی است، که نقش مهمی در محبوبیت آن دارد. از ویدجت های پرطرفدار آن می توان به ویدجت پیش بینی آب و هوا و ویدجت مرور خبرگزاری ها اشاره کرد.
 
                      

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

screensaver

به طبیعت سفر کنید + دانلود محافظ صفحه

اگر وقت گشت و گذار در طبیعت را ندارید، این نرم افزار Year Round می تواند طبیعت را به صفحه نمایش رایانه شما بیاورد، تا از آن لذت ببرید. در این اسکرین سیور تمامی زیبایی های طبیعت گنجانیده شده است، زیبایی هایی مانند: درختان، رود، حیوانات و ... که می توانند بهترین شبیه سازی را برای شما فراهم کنند، رنگ برگ درختان نشان گر آغاز فصل پاییز است، ما هم به دلیل آغاز فصل پاییز این محافظ صفحه را برای شما معرفی می کنیم.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


برنامه مکان یابی برای گوشی های اندرویدی

دوستان خود را روی نقشه ردیابی کنید + دانلود نرم افزار

حتما شما هم تا کنون کنجکاو شده اید که از محل حضور دوستان خود مطلع شوید، حال می توانید با استفاده از این نرم افزار Find My Friends دوستان خود را در هر مکانی که هستند ردیابی کنید!. کارکرد نرم افزار بسیار ساده است و حتی اگر دوستان شما از گوشی های هوشمند استفاده نمی کنند، می توانید با ارسال یک پیامک متنی از مکان آن ها مطلع شوید. نقشه ی اصلی نرم افزار بر پایه ی گوگل مپ ساخته شده است، از قابلیت های نرم افزار می توان به مکان ردیابی بدون محدویت تعداد اشاره نمود.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید

 


 

تصاویر واقعی زمین را ببینید!

نسخه پیشرفته نرم افزار گوگل ارث برای رایانه + دانلود نرم افزار

نرم افزار گوگل ارث Google Earth بهترین نرم افزار برای تماشای تصاویر واقعی از درون و اطراف کره ی زمین است، در نسخه ی حرفه ای نرم افزار امکان پرینت تصاویر تا ابعاد 4461 در 4800 افزایش یافته است. البته این تنها ویژگی نسخه حرفه ای گوگل ارث نیست و در ادامه به امکانات و ویژگی های آن اشاره می کنیم.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

وظایف و کارهای روزانه خود را فراموش می کنید؟!

نرم افزار LeaderTask در مدیریت زمان به شما کمک خواهد کرد + دانلود

نرم افزار LeaderTask ابزاری قدرتمند جهت سازماندهی امور روزانه و کسب و کار برای شماست. این نرم افزار می تواند امورات: تجارت، کارهای روزمره، حوادث، تماس های تلفنی و رویدادها را برای شما یاد آوری کند؛ همچنین LeaderTask دارای ویژگی های بسیاری در زمینه مدیریت زمان و سازماندهی فعالیت های روزانه و ذخیره هر فایلی را در پایگاه داده خود دارد.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

برای اندروید؛

گوشی تان را فقط با یک تکان ساده قفل کنید + دانلود نرم افزار

حتما شما هم از نحوه قفل کردن گوشی اندرویدی خود خسته شده اید، دریچه به شما یک نرم افزار بسیار جالب را توصیه می کند که می توانید تغییری اساسی در نحوه ی قفل صفحه نمایش گوشی خود ایجاد نمایید. پس از نصب نرم افزار ShakeLock فقط کافی است که مقدار تکان را تعیین کنید و سپس از استفاده آن لذت ببرید، از ویژگی این نسخه نرم افزار می توان به عدم وجود تبلیغات اشاره کرد، در ضمن دکمه ی پاور دیگر کارایی قفل را برای شما ندارد!
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 



 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

 

گردآوری: سالار واعظی

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
Farhad
۰۲:۳۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
آقا دمتون گرم واقعا برنامهای عالی دارین خسته نباشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
ثنا
۲۱:۰۱ ۱۰ دی ۱۳۹۲
خيليم بده همشون..
باباواسه سيمبيانم بذاريد اينچيزاي جالبو...ما گناهي كرديم آخه؟
Australia
ali
۱۹:۳۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
با سلام
ممنون از برنامه هاتون عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۱:۳۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
برنامه هاتون بی نهایت عالی بود.مرسی
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۱:۲۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
برنامه هاتون بی نهایت عالی بود.مرسی
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۰۸:۴۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۲
Mamnoonammmmmmmmmmmmmm
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
مرسی بخاطر تلاشتون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
ممنون.ولی می تونه بهترم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۲
ایوووووووووووووووووووووووووووووووول
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رضایی
۱۹:۴۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۲
ممنون لینک های دانلود بیشتر کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۰:۰۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
lمرسی از برنمه هاتون
Singapore
رضا صالحي
۱۹:۴۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
ajab barnamei dasteton dard nakone
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۸:۰۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
عالی بودمرسی
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۵۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
از اينكه نرم افزارهاي سيمبين هم گذاشتيد ممنون،بس اندرود ديديم خسته شديم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۰۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۴۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
عالي است.
لطفا نرم افزار ديکشنري انگليسي به فارسي براي آندروييد نيز در سايت قرار دهيد.
Iran (Islamic Republic of)
moosa
۲۲:۳۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
یه نرم افزار میکس فیلم حرفه ایی برام معرفی کنید.ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
adel
۲۰:۲۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
tanke you very much
Iran (Islamic Republic of)
adel
۲۰:۲۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
tanke you very much
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۹:۲۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
مرسی از دریچه
MER30
Netherlands
Cloner
۱۹:۰۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
The Best Software
Iran (Islamic Republic of)
kamal
۱۷:۲۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
باعرض سلام به باشگاه خبرنگاران خیلی ممنون ازاین همه اطلاعات ومطالب ونرم افزار های جالبتان واقعا خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۶:۲۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
خیلی خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
واسه سیستم عامل ویندوزفون برنامه بذارید
Iran (Islamic Republic of)
mojtaba
۱۴:۲۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
سلام وخداقوت.واقعا خسته نباشید بخاطرهمه چی
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۲:۴۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
ممنون از برنامه ها ی خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۴۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
با تشكر از بر نامه هاي خوبتون خسته نباشيد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
ایول به این برنامه ها
Iran (Islamic Republic of)
اروین
۱۰:۰۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
مرسی از برنامه هاتون
Iran (Islamic Republic of)
اروین
۱۰:۰۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
مرسی از برنامه هاتون
آخرین اخبار